Inlägg från: Anonym (Känner igen mig lite) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Känner igen mig lite)

Kan man träna upp sin sexlust?

Jag känner igen mig lite, fast jag varit gift och har barn och har haft andra relationer också. I mitt fall var det så att jag blev chockad när jag var sex år och läste i en bok om hur barn blir till. Att man skulle använda de delar av kroppen som man KISSAR med! Sekret, kroppsvätskor, bakterier, smegma, äckel-päckel... Kräks

Så reagerar ju många barn, kanske alla? Men sedan är det "meningen" att lusten ska växa sig så stark i puberteten, att man glömmer bort äcklet och i stället tycker att sex är det mest fantastiska. Jag kom dock aldrig riktigt över det, och nu är jag 60 år och det är osannolikt att jag kommer att ha ett sexuellt förhållande mer hur-eller-hur. Men för mig har det alltid varit så att förälskelsekänslor överbryggar. När jag har varit kär i en man, så har jag inte känt mig äcklad av någonting på hans kropp eller något som kommer ut ur hans kropp. Och även när jag varit olyckligt kär, så har jag längtat efter sex med just den mannen. 

Jag har dock aldrig haft oral- eller analsex, det skulle jag inte kunna, inte ens med någon som jag var kär i. Då skulle jag spy.

Och jag aldrig kunnat förstå mig på kvinnor som går hem med främmande män från krogen. Tänk om det visar sig att han har ett helt ton flensost där nere, och stinker av svamp, kiss, bajs..? Då kommer man ju inte ur det mera, då måste man göra det. Det skulle vara JÄTTEÄCKLIGT. Jag har aldrig i mitt liv tagit den risken. Jag har heller aldrig berättat för någon varför, när jag har diskuterat sex med mina väninnor t.ex.. Utan de har fått tro att jag är väldigt moralisk som bara har sex i långa relationer, fast det inte alls handlar om det för mig.

Svar på tråden Kan man träna upp sin sexlust?