Min tråd togs bort
Hela min tråd togs bort
pga moderator. Jag sökte inte efter sex det fanns inga länkar med men tydligen så får inte kvinnor skriva om sin lust och dess tankar
Hela min tråd togs bort
pga moderator. Jag sökte inte efter sex det fanns inga länkar med men tydligen så får inte kvinnor skriva om sin lust och dess tankar
Vad skrev du då?
Troligtvis blöjor på män
Skrev om min stora sexlust och upplevelser och fantasier.
Hur jag boosta mig själv eftersom min man bedrog mig när vi hade en tuff tid. Fick nyligen veta att min man var otrogen mot mig ggr flera och kan inte förstå det eftersom vi alltid har haft ett aktivt sexliv. Visst det var inte mkt sex när vår son var sjuk all tid gick t han men inte trodde jag man kunde ta en annan kvinna.
Nu är det ca 3,5 år sedan han var det senast enligt han. Men jag tänker bara hur är det möjlig.., jag vill inte lämna han utan ska försöka att ta mig igenom detta.
Skrev om min stora sexlust och upplevelser och fantasier.
Mitt självförtroende fick sig en törn. Min man älskar att ha sex med mig, vi har ett väldigt skönt sexliv och kag och han har utvecklat det tillsammans så vi når verkligen våra höjder.
Jag vill tro att min man kommer säkert inte vara helt trogen mot mig, han har ju fallit 4-5ggr som han sa. Det är säkert mer.
Jag är inte där att hitta ngn annan man. Kan inte göra det. Vill inte ha sex med ngn som jag inte känner. Min man säger att han ska bara mig trogen... kanske stämmer det. Det vi gör är svårt o uppleva med ngn annan. Jag har släppt på mina gränser och är öppen för all sex med han.
Hans tjejer vet jag inte ngt om, hur dem ser ut ålder el vad för sex dem hade. Han vill inte prata om det eftersom det är längese. info är ny för mig men jag är inte svartsjuk tänker mest hur man kan falla så lätt.. Hade jag gjort så mot han så hade d varit slut direkt.
Jag fantiserar om andra män och det är bara i fantasin och det känns verkligen skönt o tillåta sig att göra det.
Jag har inte skrivit ngn novell inte heller ngt för långt
Det som är att jag skriver om det som är tabu för kvinnor att gilla inom sex. Det är då att ngn tänker att det kan man inte gilla.
Har man varit på gränsen att livet kan sluta innan du hinner o tänka så blir man mer nyfiken och vill ha mer njutning iallafall jag tänker så.
Jag gör inget sex bara för o behaga utan jag njuter oxå. Jag har en fantastisk kropp som älskar njutning och det utforskar jag med min man 😇
Jo det förstår jag, men om man tex undrar om en sexnovell är bra eller om det finns frågor att diskutera utifrån texten?
Sen har jag sett de som bara vill skriva av sig? Är det inte tillåtet då, eftersom det är ett diskussionsforum? De verkar ha fått igenom sina inlägg iaf?
Det som kan diskutteras i denna tråd är kvinnor som har stark sexlust 40++ som har haft hinder att vilja släppa allt och njuta
Jag är en kvinna runt 50, min sexlust har alltid varit stor men har ändå inte gjort allt inom sex. Jag o min man började med analsex för ca 20 pr sedan. Jag upplevde det väldigt skönt men fick en skamkänsla efteråt. Inget jag pratar öppet att jag njuter av det.
Nu har jag inte skamkänslan och ibland längtar jag efter ett riktigt hårt knull.
Förtydligar söker inte efter sex utan att man pratar om det som varit skamfyllt inom sex och nu inte är det längre