• Anonym (Karin)

Min tråd togs bort

Hela min tråd togs bort 
    pga moderator. Jag sökte inte efter sex det fanns inga länkar med men tydligen så får inte kvinnor skriva om sin lust och dess tankar

• Svar på tråden Min tråd togs bort
  • Anonym (Tx)
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 10:12:51 följande:

Jag o min man började med analsex för ca 20 pr sedan. Jag upplevde det väldigt skönt men fick en skamkänsla efteråt. Inget jag pratar öppet att jag njuter av det. 

Nej, det får du berätta i ett stängt rum ;) 
  • Anonym (Karin)

Jag kan även fundera på hur andra har det tillsammans där man lever ihop. Min man är inte så bra på att göra saker för mig i vardagen. Han kommer inte med några uppmuntrande ord. Jag får det enbart när vi har sex. 

Han kan vara väldigt svår att förstå sig på och jag har sagt till han att jag behöver lite kärlek. Nu har han börjat o skicka lite hjärtan o sexiga meddelanden även att han saknar mig. 

Jag har alltid boostat han hur fin han är hur snygg han är
    Jag hoppas på förändring hade velat att han liksom kämpade tbx mig så jag åter igen kan känna mig älskad.

Jag lagar maten, städar handlar och planerar in så vi får en helkväll tillsamman. Han ser inte hur han kan göra det för mig. 

Jag är som person omhändertagen o är hjälpsam mot andra får typ inte det tbx, men får tacksamhet att jag gör det. 

Ger ni varandra boost i vardagen? 

• OlleSQ
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 10:12:51 följande:

Det som kan diskutteras i denna tråd är kvinnor som har stark sexlust 40++ som har haft hinder att vilja släppa allt och njuta

Jag är en kvinna runt 50, min sexlust har alltid varit stor men har ändå inte gjort allt inom sex. Jag o min man började med analsex för ca 20 pr sedan. Jag upplevde det väldigt skönt men fick en skamkänsla efteråt. Inget jag pratar öppet att jag njuter av det. 

Nu har jag inte skamkänslan och ibland längtar jag efter ett riktigt hårt knull. 

Förtydligar söker inte efter sex utan att man pratar om det som varit skamfyllt inom sex och nu inte är det längre 

Oavsett vad det är så är det alltid några som kommer påpeka att det är skamfullt lixom det finns de som tycker allt som är lagligt är ok och så är det alltid, det ligger i betraktarens ögon.

Sen utvecklas man förhoppningsvis som människa även inom sexområdet med åren och det kommer nya fantasier och tankar speciellt om man upplevt saker som man tidigare fantiserat.

För många kvinnor är hårda knull där de kan släppa kontrollen en vanlig önskan.

• Anonym (Tx)
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 10:31:26 följande:

Ger ni varandra boost i vardagen? 

Nej, bara under sex som hon får höra det ;)
  • Anonym (Karin)
    Anonym (Tx) skrev 2024-04-25 10:42:57 följande:
    Nej, bara under sex som hon får höra det ;)

Intressant ändå, får du boost i vardagen av henne? 

• Anonym (Tx)
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 10:52:56 följande:

Intressant ändå, får du boost i vardagen av henne? 

Pröva och dejta tjejer ett tag så inser du snabbt att det inte är bra att blåsa för mycket luft i de. Då tror hon efter en stund att hon råkar vara "all that", och sen så är hon alltid otrogen. 

Jag gillade att blåsa upp hennes ego jämnt i början, när jag var yngre. Men sen insåg man ganska snabbt att detta funkar faktiskt inte.

De flesta kvinnor väljer precis som du gjort, killar sen som inte är så bra på att visa henne sina känslor. 

Men under sex vill man att alla spärrarna ska falla bort och tillåta henne vara den lilla h*ra som hon alltid är ;) 
  • Anonym (Karin)

Ja den lärdomen kanske jag ska ta efter.
    Jag boostar han hela tiden o under sex så är den kuken så fantastisk. Han har genom åren typ skämts för sin kuk o trodde att den var liten.. 
    Jag bara du har en stridskuk och hans storlek är inte liten (18cm) 

Jag kan ibland tänka så om mig att jag inte ör så fin så jag förstår att jag är finare än vad jag tror. 

• Anonym (Tx)
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 11:21:45 följande:

Ja den lärdomen kanske jag ska ta efter.
    Jag boostar han hela tiden o under sex så är den kuken så fantastisk. Han har genom åren typ skämts för sin kuk o trodde att den var liten.. 
    Jag bara du har en stridskuk och hans storlek är inte liten (18cm) 

Jag kan ibland tänka så om mig att jag inte ör så fin så jag förstår att jag är finare än vad jag tror. 

Tror inte du ska ta efter dig av några grabb taktiker. Då män och kvinnor fungerar olika. Hade du gjort sådär mot mig, så hade jag velat mata dig med kuken hela tiden ;) 
  • Anonym (K)
    Anonym (Dummy) skrev 2024-04-25 10:06:21 följande:

Jo det förstår jag, men om man tex undrar om en sexnovell är bra eller om det finns frågor att diskutera utifrån texten?

Sen har jag sett de som bara vill skriva av sig? Är det inte tillåtet då, eftersom det är ett diskussionsforum? De verkar ha fått igenom sina inlägg iaf?

Om tanken är att diskutera en känd novell så skulle det säkert gå bra. Däremot inte att bara skriva för skrivandets skull, som någon dagbok eller liknande. Då finns egentligen inget annat än egenvärdet för personen. En del skriver av sig, men det grundar sig ofta fortfarande i att de söker hjälp och stöd i sin situation, även om de inte alltid vet vilken fråga de ska ställa.

Vet inte hur moderatorerna tänker kring enskilda fall. De kontrollerar nog inte precis varje tråd utan det kan hända att ts blev anmäld och då tittar de så klart på den.
  • Anonym (Karin)
    Anonym (Tx) skrev 2024-04-25 11:32:00 följande:
    Tror inte du ska ta efter dig av några grabb taktiker. Då män och kvinnor fungerar olika. Hade du gjort sådär mot mig, så hade jag velat mata dig med kuken hela tiden ;) 

Det är ju min personlighet att vara som jag är, men vill hoppas att han är mig trogen så jag kan njuta m han under våra år. 

Svar på tråden Min tråd togs bort