Min tråd togs bort
Hela min tråd togs bort
pga moderator. Jag sökte inte efter sex det fanns inga länkar med men tydligen så får inte kvinnor skriva om sin lust och dess tankar
Hela min tråd togs bort
pga moderator. Jag sökte inte efter sex det fanns inga länkar med men tydligen så får inte kvinnor skriva om sin lust och dess tankar
Jag o min man började med analsex för ca 20 pr sedan. Jag upplevde det väldigt skönt men fick en skamkänsla efteråt. Inget jag pratar öppet att jag njuter av det.
Jag kan även fundera på hur andra har det tillsammans där man lever ihop. Min man är inte så bra på att göra saker för mig i vardagen. Han kommer inte med några uppmuntrande ord. Jag får det enbart när vi har sex.
Han kan vara väldigt svår att förstå sig på och jag har sagt till han att jag behöver lite kärlek. Nu har han börjat o skicka lite hjärtan o sexiga meddelanden även att han saknar mig.
Jag har alltid boostat han hur fin han är hur snygg han är
Jag hoppas på förändring hade velat att han liksom kämpade tbx mig så jag åter igen kan känna mig älskad.
Jag lagar maten, städar handlar och planerar in så vi får en helkväll tillsamman. Han ser inte hur han kan göra det för mig.
Jag är som person omhändertagen o är hjälpsam mot andra får typ inte det tbx, men får tacksamhet att jag gör det.
Ger ni varandra boost i vardagen?
Det som kan diskutteras i denna tråd är kvinnor som har stark sexlust 40++ som har haft hinder att vilja släppa allt och njuta
Jag är en kvinna runt 50, min sexlust har alltid varit stor men har ändå inte gjort allt inom sex. Jag o min man började med analsex för ca 20 pr sedan. Jag upplevde det väldigt skönt men fick en skamkänsla efteråt. Inget jag pratar öppet att jag njuter av det.
Nu har jag inte skamkänslan och ibland längtar jag efter ett riktigt hårt knull.
Förtydligar söker inte efter sex utan att man pratar om det som varit skamfyllt inom sex och nu inte är det längre
Oavsett vad det är så är det alltid några som kommer påpeka att det är skamfullt lixom det finns de som tycker allt som är lagligt är ok och så är det alltid, det ligger i betraktarens ögon.
Sen utvecklas man förhoppningsvis som människa även inom sexområdet med åren och det kommer nya fantasier och tankar speciellt om man upplevt saker som man tidigare fantiserat.
För många kvinnor är hårda knull där de kan släppa kontrollen en vanlig önskan.
Ger ni varandra boost i vardagen?
Intressant ändå, får du boost i vardagen av henne?
Intressant ändå, får du boost i vardagen av henne?
Ja den lärdomen kanske jag ska ta efter.
Jag boostar han hela tiden o under sex så är den kuken så fantastisk. Han har genom åren typ skämts för sin kuk o trodde att den var liten..
Jag bara du har en stridskuk och hans storlek är inte liten (18cm)
Jag kan ibland tänka så om mig att jag inte ör så fin så jag förstår att jag är finare än vad jag tror.
Ja den lärdomen kanske jag ska ta efter.
Jag boostar han hela tiden o under sex så är den kuken så fantastisk. Han har genom åren typ skämts för sin kuk o trodde att den var liten..
Jag bara du har en stridskuk och hans storlek är inte liten (18cm)
Jag kan ibland tänka så om mig att jag inte ör så fin så jag förstår att jag är finare än vad jag tror.
Jo det förstår jag, men om man tex undrar om en sexnovell är bra eller om det finns frågor att diskutera utifrån texten?
Sen har jag sett de som bara vill skriva av sig? Är det inte tillåtet då, eftersom det är ett diskussionsforum? De verkar ha fått igenom sina inlägg iaf?
Det är ju min personlighet att vara som jag är, men vill hoppas att han är mig trogen så jag kan njuta m han under våra år.