-
Så långt allt väl får man väl säga, försöker ta en dag i taget och inte noja så mycket, men lättare sagt än gjort ibland. Har inte så mycket symptom än, trött och svinont i brösten 😅EFW skrev 2024-11-03 09:09:48 följande:Hur går det för dig? 😊❤️
-
Går in v7 idag, alltså 6+0EFW skrev 2024-11-04 08:30:14 följande:Vilken vecka är du i nu? Mina symtom kom smygande i vecka 6-7 ❤️
-
Jag åkte visst på en UVI nu 👎 Men pratat med vården och lämnat prov så väntar bara på att receptet ska trilla in.Anonym (LillG) skrev 2024-11-04 15:23:27 följande:
vad kul med ett ultraljud! väntar på mitt vul nu på onsdag då jag är i vecka 6+4 då. Förhoppningavis får vi se ett litet hjärta picka då.
har dock färgade flytningar som oroar mig en del. Men vet ju att de kan bero på annat också.
efter missfall, ofostrigt och nu senat förra hösten ma så har jag inte så höga förhoppningar. Men kanske bytet av karl gör sitt? 😇😂 vi kanske helt enkelt inte var så kompatibla.
känns inte som att jag har så många ägglossningar att spela på. Fyller 41 nästa år och det känns lite nu eller aldrig. Min nya är 8år yngre än mig och vill gärna ha barn Han också. så hade ju varit fint om vi fick en liten ihop och min son på 8 får ett syskon ❤️
-
Håller tummarna ❤️Anonym (LillG) skrev 2024-11-06 10:28:07 följande:
Håll tummarna, om en timme är de dags för vul. Ville kasta in handduken igår då de kom rött blod när jag torkade mig. Nu är de beigefärgat igen.
så nervös.
-
Börjat blöda lite nu på eftermiddagen, fan också, pallar inte det här 😭😭😭😭
-
Hade ett MF i februari och ett i Augusti inte i Maj.... Hade lite rosa flytningar i morse men skyllde på UVI, började blöda lite i eftermiddags, har fortsatt sen dess men inte blivit mera. Ska åka in akut imorgon bitti så får vi se... Förra missfallet började ju också ungefär så här så hyser inga större förhoppningar 😢DidoAeneis skrev 2024-11-07 20:57:58 följande:Så jävla tråkigt att höra, Idaho. Vi följde varann genom varsitt mf i maj, vill jag minnas... Hoppas detta inte är mf. Hur har det utvecklat sig?
-
Åt pipan. Satt på gynakuten i tre timmar i morse utan att få träffa någon (var tvungen att åka sen för vi skulle på begravning). Hem och dra täcket över huvudet och nytt försök på måndag antar jag. Har börjat blöda mer under morgonen/dagen med massa klumpar och grejer 😢Jen20 skrev 2024-11-08 10:53:20 följande:Hur går det?🌸
-
Fysiskt OK, mentalt känns det mest som att jag går omkring och försöker hålla tankarna borta för att inte bryta ihop och hålla masken utåt. Mina hundar (två schäfrar) har varit som plåster på mig hela dagen, det hjälper lite 🤷?♀️Jen20 skrev 2024-11-09 15:12:00 följande:Hur är det idag?
-
Inte blött så mycket idag, kommer och går lite men verkar som att det värsta passerat....Jen20 skrev 2024-11-10 14:17:39 följande:Förstår att det är svårt att tänka på annat. Hur är det med blödningen?
-
Fick äntligen komma till gyn idag, UL visade inget foster och att allt verkar ha kommit ut så det var ju skönt på sätt och viss. Fick lämna massa blodprover på en gång också eftersom det var tredje missfallet, så under omständigheterna känns det ändå OK. Tack alla här inne för allt stöd ❤️