• Anonym (Kaffedraken)

Kvinna: säger du till andra du att bara ligger med män du är kär i

men att det inte riktigt stämmer med hur du verkligen gör?

• Svar på tråden Kvinna: säger du till andra du att bara ligger med män du är kär i
  • Anonym (Kaffedraken)
    Mandel skrev 2024-04-30 10:02:32 följande:

Nej, jag står för min egen sexualitet och hymlar inte längre direkt med att det finns lekkamrater, att de är fler än en och att jag testat på en hel del saker på lokal.

Skiter faktiskt i vad andra människor ev skulle anse om mitt sexliv. Inte deras ensak. Frågar de så får de väl tåla svaret?

Mina grannar har inte hälsat sedan jag flyttade in i mitt hus för 5 år sedan så nu har jag slutat försöka sköta detta snyggt utan vill de skvallra om att det är olika bilar på uppfarten och olika män över natt så får de göra det. Det bjuder jag på!

Jag gillar kvinnor som gillar sex och inte låtsas vara fin flicka. Det jag frågar här är om kvinnor låtsas som att de bara ligger med män de är kära i, för att det ser bättre ut? 
  • Anonym (Kan kvinnor vara olika?)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-30 10:39:11 följande:
    Jag gillar kvinnor som gillar sex och inte låtsas vara fin flicka. Det jag frågar här är om kvinnor låtsas som att de bara ligger med män de är kära i, för att det ser bättre ut? 
    Tror du att kvinnor kan vara olika och göra och tycka olika?
    eller tror du att alla kvinnor tänker, vill och göra samma sak?
    Om en eller ett par kvinnor säger en sak , tror du då att alla kvinnor tycker precis som den eller dom kvinnorna eller kan du då tänka att det var den eller dom kvinnorna som tyckte det och att andra kvinnor skulle tänka och göra annorlunda?
    Några kvinnor vill bara ligga med män dom är kära i medans andra kvinnor kan ligga med män utan att vara kära? 
    Kan du tänka att det kan vara så eller kan det inte vara så? utan att några kvinnor ljuger? 
  • Anonym (.)

Nej, det är ingenting jag går runt och säger till folk, trots att det är så det är.

• Mandel
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-30 10:39:11 följande:
    Vaddå fin flicka?
    Skulle man inte vara fin flicka för att man inte ljuger om att man gillar sex och ligger med män utan att vara störtkär och giftermål i tankarna?
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Seriously)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-30 10:15:33 följande:
    Precis, man frågar ju inte kollegan hur många de legat med. 

Det kom upp helt enkelt när man pratade om sånt, förhållanden, dejting. Jag har en känsla av att många kvinnor vill framstå på ett visst sätt, för det ser bättre ut.

Du menar som vissa män vill framstå som bättre, genom att säga att de legat med fler än de har? 

Ingen skillnad, båda är lögner.

Men jag ljuger inte. Du skrev att kvinnor säger så men ligger sen med killar de ändå bara är kåta på.

Jag ligger också med killar jag blir kåt på, men för att jag ska bli kåt krävs förälskelse/kärlek. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Mandel skrev 2024-04-30 11:11:42 följande:
    Vaddå fin flicka?
    Skulle man inte vara fin flicka för att man inte ljuger om att man gillar sex och ligger med män utan att vara störtkär och giftermål i tankarna?
    Jag har träffat flera som låtsades vara fin flicka och att sex var de inte så noga med. Och i så fall bara med män de var kära i. De anklagade män för att vara äckliga och bara vilja en sak. Sen såg man att de här kvinnorna hade en helt annan sida.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Seriously) skrev 2024-04-30 11:20:41 följande:

Du menar som vissa män vill framstå som bättre, genom att säga att de legat med fler än de har? 

Ingen skillnad, båda är lögner.

Men jag ljuger inte. Du skrev att kvinnor säger så men ligger sen med killar de ändå bara är kåta på.

Jag ligger också med killar jag blir kåt på, men för att jag ska bli kåt krävs förälskelse/kärlek. 

Ja, lite så.

Ja, jag har träffat kvinnor som låtsades vara fin flicka, sex var inte så viktigt, och de bara låg med män de var kära i. Sen visade det sig att de visst låg runt, och de ville gärna prata sex, och beskrev män de var kåta på, männens kroppar osv. Där handlade det inte om att de var kära.
  • Anonym (C)

Jag ligger med de jag attraheras av oavsett om jag är kär eller inte. Attraktion räcker långt.

• Anonym (Kan kvinnor vara olika?)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-30 11:36:40 följande:
    Ja, lite så.

Ja, jag har träffat kvinnor som låtsades vara fin flicka, sex var inte så viktigt, och de bara låg med män de var kära i. Sen visade det sig att de visst låg runt, och de ville gärna prata sex, och beskrev män de var kåta på, männens kroppar osv. Där handlade det inte om att de var kära.
    För vem ville dom visa sig som fin flicka? 
    För dig? 
    Vilka kvinnor har du haft sådana samtal med? dejter eller vänner?
    Du verkar ha konstiga samtal om privata ämnen med många kvinnor, 
    hur kommer ni in på det och hur vet du att dom sen låg runt? 
    att dom inte var kära?
    Säger dom först till dig att dom är "fina" flickor och bara vill ligga med män dom är kära i men sen berättar dom för dig att dom har sex med män dom inte är kära i och gillar att prata sex?
    Hur vet du att dom har sex med olika killar? vem berättar det för dig?
    Hur får du insyn i kvinnors sexliv?
    Jag är inte insatt i många människors sexliv, det är ju inget man pratar om med vem som helst. 
    Hur får du reda på att kvinnorna har legat med flera män? plus att dom bara var kåta? 
    Vem informerar dig om deras sexliv? låter som värsta skvallret om folks sexliv.
    Så obehagligt att sitta och diskutera folks sexliv som inte är närvarande.
    Varför pratar du med andra om andra personers sexliv? 
    Det är bara om personen själv vill berätta, att andra pratar om någons sexliv
    är dåligt beteende!
  • Mandel
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-30 11:36:40 följande:
    Ja, lite så.

Vad är fin flicka? Och vad har det med sex att göra?
    Vad är det för föråldrar gubbåsikt att kalla "oskulder" för fina flickor?
    Kan man bete sig som en rövhatt och ändå vara fin flicka för det som räknas är att man inte ligger utanför äktenskapet?
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Kvinna: säger du till andra du att bara ligger med män du är kär i