Kan någon svara på detta?
Hej,
Jag har en fundering som jag inte kan få ut ur mitt huvud. På jobbet och runt mina vänner får jag ofta höra att jag är vacker senast sa en äldre kvinna ?måste bara säga att du är så vacker? en annan berätta att hon sa till sin man att hon jobba med en vacker ung kvinna. Jag tycker själv att jag ser normal ut, inte överdrivet vacker men absolut inte ful. Vältränad, okej ansikte och långt hår.
Men blir så förrvirrad för det känns som att ingen någonsin kommer spontant och ber om mitt nummer eller bjuder ut mig på gymmet eller på fester. Kan ibland tycka att någon får ögonkontakt med mig, jag försöker le men där slutar allt liksom. Jag vet inte om folk ljuger för mig angående mitt utseende eller om män bara inte vågar gå upp till mig. Känns lite som att jag kanske är delusional, är jag egentligen mindre attraktiv än folk påstår eller mindre attraktiv än vad jag själv tror?
Vad säger männen här på familjeliv, går ni upp till tjejer som ni finner attraktiva på en klubb eller ett gym? Eller kan det ibland stoppa er att gå upp till en tjej för att hon är ?för? vacker?