Anonym (moisäääääääääääääää) skrev 2024-05-03 12:36:00 följande:
Hej. Skulle du kunna utveckla ditt inlägg och påstående lite mer?
Jag skulle vilja veta hur du ser på männens bilder och profiler. Berätta gärna lite mer om varför de ofta är dåliga, vad som gör de dåliga?
Bilderna är i de fallen oftast tagna i en urkass vinkel. Gärna snett underifrån så man ser alla dubbelhakorna veckas och oftast med en tämligen bister uppsyn. Lägg sedan till stökig bakgrund, skabbig t-shirt, ovårdat skägg/skäggstubb - inget fel på vare sig skägg eller skäggstubb, men när det syns att det är lathet och inte för att man ser lite coolare ut i det som gör att man har det...
Bilder tagna när man ligger/halvligger med bar överkropp i soffan/sängen = urk!
Inte intressant ens om man är vältränad liksom.
Oftast är det bara en bild och skulle det finas fler är det inte på personen i fråga utan bara totalt nonsens så man kan inte göra om de bara hade otur när de tänkte den dagen de skapade profilen eller om det verkligen är så de ser ut. Vem vill ens lära känna någon med en bitter/butter/bister uppsyn? Vem vill gå på en ev dejt med ett surkart/gubbgrinig person?
En bild tagen framifrån på en man med ett leende och som man ser återspeglar sig även i ögonen fångar definitivt mitt intresse. Han kan troligen ha dubbelhakor med en feltagen bild, men den mannen har fattat att den bilden definitivt inte säljer honom.
Jag lägger inte upp bilder som jag inte är nöjd med och det är ganska ofta jag kan titta mig själv i spegeln och tycka att så illa ser jag inte ut och så tar jag en bild och konstaterar att jo, det gör jag... Får ta många bilder i olika vinklar och ljus för att få en bild jag ändå är skapligt nöjd med och som jag känner skulle intressera någon i alla fall och inte avskräcka alla.