Kollega blockar mig
Min kollega och jag har haft konflikt.Nu har hon blockat mig på FB.Hur jobba vidare ?
Min kollega och jag har haft konflikt.Nu har hon blockat mig på FB.Hur jobba vidare ?
Ta initiativ, fråga om ni kan gå iväg och prata. Sen sätter ni er på ett lugnt ställe/promenerar. Och så berättar du din upplevelse av situationen. EJ konfrontera.
Resten får du lista ut själv
Men herregud, hur lat Får man vara? skriv ordentlig info i ts, annars går det ju inte att ge råd
Kollegan är sur för att jag sa ifrån när hon var otrevlig.Oavsett så måste vi Samarbeta.
Kollegan är sur för att jag sa ifrån när hon var otrevlig.Oavsett så måste vi Samarbeta.
Jobbar nu genom Facebook, eller vad?
Ni fortsätter att jobba tillsammans genom att fortsätta vara professionellt trevliga mot varandra. Tumma heller inte på att säga ifrån hon är otrevlig. Fortsätt att stå upp för dig själv och andra.
Jag fattar ju det och ångrar inget.Men svårt bara att låtsas som det regnar när jag annars är populär på jobbet.
Jag fattar ju det och ångrar inget.Men svårt bara att låtsas som det regnar när jag annars är populär på jobbet.
Men skärp er.
Att hon inte vill ha kontakt med dig på sociala medier ska inte påverka om ni kan jobba ihop.
Men skärp er.
Att hon inte vill ha kontakt med dig på sociala medier ska inte påverka om ni kan jobba ihop.