Anonym (Isa) skrev 2024-05-05 03:21:41 följande:
Oj jag hade glömt foliehatten, ni existerar ju..men nu kom du in i tråden också. Vad fint!
Men det gör inget för jag har ändå pluggat näringslära och allt som har med kost att göra..Jobbar med det också när jag känner för det....och vet således vad jag pratar om.
Det verkar ju däremot INTE du med din foliehatt och dina konspirationsteorier..göra..För annars så skulle du veta något om hur viktigt det är med rätt näring.
Men alla blir saliga på sin tro, även du kan ju inbilla dig att du mår bra av att svulla på chips, läsk och godis varje dag..Även fast du vet innerst inne att det är det som gör dig både seg i huvudet och fet.
Prova föressten o BARA äta processad mat, glass, godis, pizza, mc-donalds, friterad mat, osv i minst 1 månad, ungefär den at som många ger sina barn, men håll helst på 1 år..utan att äta en enda frukt eller grönt och se hur du mår sen..Om du lever.
Kom tillbaka om 1 år och berätta--har du blivit lite dimmig i huvudet och tung i kroppen..Gör det ont i hjärtat, hjärtklappning, högt blodtryck, känner du dig stressig, svårt att sitta still eller lite ont i lederna kanske?
Fast du känner väl🧐 redan dom symptomen med den kost du redan äter antar jag.
Det är inte jag som tror att man blir frisk från en funktionsnedsättning med mat. Du påstår väl snart att ben växer ut om man bara äter rätt. Du har så många påståenden om personer som svarar dig. Hur vet du hur alla i tråden äter? Har du någon övernaturlig kraft eller är du dålig på att försvara dig på ett sakligt sätt, så att du bara drar till med något trams? Du äter nog själv dålig mat. Du kan inte förstå i vilka trådar ditt dravel passar. Bad TS verkligen om råd hur hon ska bota sin son från autism?
Men du har rätt. Allt går att bota med kost?..