Inlägg från: Anonym (Benny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Benny)

    Du är jättekåt och vill ligga…

    Alternativ saknas, förstås. Jag suckar inte dramatiskt, medvetet, men kan nog råka sucka. Sen låter jag henne vara ifred. Nästa morgon tar jag min sak i egna händer. Om det går för lång tid så blir jag frånvänd, tar hand om mig själv, pockar inte, tjatar inte. Hon märker att jag är "väck" och frågar, och då förklarar jag försiktigt att jag har svårt att bli avvisad alltför mycket, att jag då vänder mig "inåt" och slutar försöka, för min mentala hälsas skull. Då tar hon sitt ansvar och vi får igång sexlivet igen.

  • Anonym (Benny)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-07 10:52:10 följande:
    Min hustru vaknade en gång när jag låg och runkade samtidigt som jag tittade på hennes nakna kropp i morgonljuset, blev ett jävla liv och det var absolut inget hon ville vara med om igen, får absolut inte runka i hennes närvaro annat än när vi har sex tillsammans. Tyvärr. Utöver detta så är det strängt förbjudet att väcka henne och föreslå sex, för hon är för morgontrött och tar ofta ett par timmar på sig att vakna. Hon vill inte heller ligga med morgonandedräkt eller inte duscha först då hon har problem med flytningar och ofta luktar illa i underlivet så hon känner sig typ alltid ofräsch annat än när hon är nyduschad. Att försöka få henne kåt med handlingar som någon kvinna föreslog, kyssar smek osv är totalt lönlöst att försöka, minsta lilla antydan till att man vill ha sex avvisas med orden, jag är inte där just nu och vill inte. Att då försöka smeka henne så blir handen genast bortviftad med orden, sluta nu jag vill inte. Så det är omöjligt att ens komma så nära för att ge henne en kyss. 
    Du bör nog absolut sluta med att "försöka" i sängen. Ni behöver göra en överenskommelse. Kanske kunde ni planera sex i förväg, bestämma att lördag eftermiddag är bäst, kl 16. Låt bli henne för övrigt, se sängen som en sovplats, inget annat.

    Om man som man försöker kåta upp en motvillig kvinna i sängen och han blir avvisad så känner han sig förnedrad och skamsen, och hon känner sig kall och elak. En lose-lose-situation. Ett bra samtal (inte i sängen!) kan leda till win-win.
Svar på tråden Du är jättekåt och vill ligga…