Minskar Tinder chansen att få tillbaka mitt ex?
Du gör ingen någon tjänst genom att dejta när du inte vill det. Inte sjysst mot den du dejtar eller mot dig själv. Var ensam ett tag och landa i dina känslor.
Du gör ingen någon tjänst genom att dejta när du inte vill det. Inte sjysst mot den du dejtar eller mot dig själv. Var ensam ett tag och landa i dina känslor.
Förstår vad du menar och håller oxå med dig, skulle sagt samma sak till någon annan som var i mitt läge. Vill bara ta ett steg bort rent känslomässigt från mitt ex. Svårt att säga om det hjälper men som det känns nu skulle jag ändå säga det, det skingrar tankarna så man kan fokusera på något annat lite. Jag kör med öppna kort oxå och var öppen med läget, senaste dejten ville ses ändå och hade själv lite strul med sig in.. tycker inte det är något fel med det eg, det är ganska skönt oxå att prata med någon annan än ens vänner ibland. Skulle man råka bli kär eller om attraktion råkar uppstå så är det ju ännu bättre 😊
Som det känns nu hade jag förmodligen tagit tillbaka mitt ex då, eller låtit mig bli förförd. Tror inte jag hade kunnat styra av det tyvärr om det nu skulle ske i ett tidigt skede.. Sannolikheten att just det sker är rätt låg skulle jag säga, men visst är det ett tänkbart scenario som i så fall skulle drabba dejten och mig själv. Tycker du det är fel att dejta trots att man är öppen med läget? Har du några bra tankar på hur man bäst går vidare? Umgås med vänner, har många intressen m.m. men kommer inte loss i mina tankar.. Exet gjorde slut på ett dåligt sätt på så sätt att det inte stängdes några dörrar inför framtiden och att det var mycket känslor kvar. Inget bråk och inget drama och passade eg bra för varandra.. så hoppas bara att hon också kommer fram till det med lite distans, minimal chans kanske men hoppet du vet .. eller så blir jag kär i någon annan rätt vad det är, också minimal chans just nu
Det är ju inte farligt att vara själv. Allt det jobbiga du känner nu kommer sakta men säkert kännas enklare. Tycker bara inte det är sunt att blanda in massa tredje parter och göra den här soppan ännu värre
Nej helt klart är det så att jag inte är stabil just nu, och inte så mottaglig heller för de riktiga känslorna. Försöker väl bara distrahera mig på något vis för att släppa den värsta sorgen med att det sket sig, det maler bara på i huvudet och svårt att tänka "rätt" även om man vet hur man ska göra .. Fick inget bra eller tydligt (tillräckligt) avslut då det var tveksamheter om hon ville avsluta, kunde kanske bli vi i framtid igen men inte just nu m.m. Tror hon gjorde slut delvis p.g.a. den anledningen du beskriver som "röda flaggor". I mitt fall var det hon som inte var klar med det förflutna, hon kunde inte släppa sitt ex (hon blev dumpad)..
Det är ju bra att vi peppar varandra. En blind leder en blind liksom 😂
Läget jag sitter i är helt och hållet skapat av mig själv tyvärr. Kan knappast beskylla någon annan och det finns en enkel lösning i att jag bryter kontakten. Önskar jag kunde men det känns som att jag "förstör" om jag sätter en gräns. Då är det jag som pajjar allt trots att det egentligen skulle vara snällast mot oss alla, framför allt mig men också hans fru som så vitt jag vet inte förtjänar att bli bedragen.