Minskar Tinder chansen att få tillbaka mitt ex?
Det är mycket värre än en till tjej. En fru 🙄 så det är ju verkligen inget att ens hoppas att vi ska kunna lösa det här eftersom han inte är att lita på i ett förhållande. Och jag försöker på intet vis stjäla honom från hans fru, jag vill bara att han är ärlig mot mig, han kan inte både ha kakan och äta den. Han får dumpa en av oss "för gott" helt enkelt.
Att inte piffa sig för mycket passar mig bra, jag är som allra snyggast när jag är casual i tights/vardagsklänning och lite "ostyrig" i håret.
Jag har verkligen försökt vara neutral i mitt sätt när vi ses men då tolkar han det som att jag är sur när jag egentligen mest av allt är osäker eller ledsen.
Vi ska i alla fall ses i helgen och det ser jag fram emot :)
Och skulle jag nu råka träffa någon på vägen så är ju det lika bra. Då kan jag se tillbaka på den här tiden och tänka att det var roligt att vara så där himlastormande kär för första gången men att var sak har sin tid.
Har du haft din date?
Risk finns alltid om att han eller du träffar någon annan på vägen, men då får det vara så.. vad var det för fler personer som var involverade, en tjej till med i bilden eller?
Sen klär du inte upp dig och piffar för mycket när ni ses, det får inte se ut som att du anstränger dig för hans del.. svårast i ditt läge (och mitt) är att vara avslappnad när ni ses kanske. Du får inte vara rädd för om du säger rätt eller fel saker etc. Försök vara så oberörd det bara går att vara, gärna kall men såklart inte otrevlig..