Minskar Tinder chansen att få tillbaka mitt ex?
Känner oxå igen det där med att man tycker sitt ex ser avslappnat och oberört ut, det är bara att inse att man är i underläge i början..
ojdå, förstår komplikationen och förklarar ju till läge lite mer Hh. Du kanske kan få loss honom från förhållandet om du vill men tror inte du kan lita på hans känslor oavsett i det läget.. bra att du sätter ultimatum, förklarar ju varför han ställer in på kort varsel oxå. pendlar säkert mellan samvete o risktagande så nog inte att han avstår från dig eg.
Hade min dejt idag, det gick fint med själva dejten och gav mig både mersmak och lite bättre självförtroende igen så glad jag gjorde det. Hon föll mig tyvärr inte i smaken dock så ska stänga ner just den dejten ☺️ Men nu fattar jag att det går att komma vidare, det får ta sin tid bara och finns ju en hel del singlar som tur är. Grymt bra karaktär av dig som just blev dumpad att tacka nej till att ses .. hade jag nog inte klarat själv. Kände mig heller inte redo för dejt idag eg men hjälper mig mycket att komma vidare från mitt ex ..