Ja lite pepp behöver vi uppenbarligen, tycker du verkar sund och väldigt vettiga tankar så helt blind är du inte
Tror vi båda vet vad göra eg, men vi gör ändå inte som vi borde så lite roligt ändå. Hade gjort som du gör i ditt läge men oxå med vetskapen att det inte är det bästa för dig på längre sikt. Det vet du ju redan men mår iaf tillfälligt bra när ni ses..
Jag borde eg bara satsa på mig själv och landa in i att vara singel ett tag så som många redan har sagt i tråden, inse att livet har sina upp och nedgångar. Får revidera mina livsplaner lite och inse att det inte alltid blir som man föreställer sig eller planerar sitt liv. Dra lärdomar och försöka att inte hamna i detta läget igen. Känns bara så himla sorgligt, var på väg att flytta tillsammans för inte så länge sen och mina barn var väldigt glada i det vi hade.. Så känner mig misslyckad både mot mig själv och mina barn, får liksom inte ordning på livet och vill bara ha lugn och ro och må bra. Orkar inte hålla på mer liksom, bygga upp ett nytt förhållande med allt vad det innebär men nu måste jag. Sen har jag den jobbiga känslan med att jag tror att hon kommer att inse detta också, det kommer en dag när hon reflekterar och kommer fram till att vi var rätt bra ändå.. Det fanns inga speciella skäl till att göra slut, hon fick lite mörka tankar ibland p.g.a. nedstämdhet/depression. Men det är ju mina spekulationer som förmodligen är helt felaktiga.