Inlägg från: Anonym (Nja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nja)

    kvinnor som trivs med singellivet

    Njuter av att vara själv och bo själv med barnen, men uppskattar inte kravlöst sex. Jag gillar sex jättemycket och hade mer än gärna haft det 5 dagar i veckan. Men jag vill inte ligga med någon som ligger med andra. Jag vill heller inte vara någons "bättre än inget". Jag behöver mer känslor för kunna vara bekväm och må bra i även en sexuell relation.

  • Anonym (Nja)
    Anonym (Egen) skrev 2024-05-06 09:30:13 följande:
    Du vill i så fall ha en pojkvän 
    Ja, alla har olika behov. Jag vill ha någon som visar lite intresse för mig som person. Attraktion är ett måste och kommer inte av brist på kommunikation. Det behöver inte vara kärlek, det kan lika gärna vara en bra vänskap. Men att bara höra av sig i brist på annat sent på kvällen eller tidigt på morgonen är långt ifrån vad jag behöver.

    Jag har varit singel länge och är medelålders. Jag behöver inte kontakt dagligen, då jag har ett eget liv jag med. Men några gånger i veckan är väl lagom för att veta att den andra tänker och känner mersmak. Någon som bara hör av sig en gång i månaden eller ännu mer sällan har ju uppenbarligen varken attraktion eller nyfikenhet på mig och då vissnar attraktionen.
Svar på tråden kvinnor som trivs med singellivet