Inlägg från: Anonym (Va) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Va)

Kvinnor slappar till sig

vilken ålder var kvinnorna när du blev tillsammans med dom och hur snabbt ökade de 30kg i vikt? Det är ju skillnad om någon du blir tillsammans med när ni är 20 och hon sakta lägger på sig vikt under graviditeter osv. Kvinnors kroppar är faktiskt annorlunda och mer hormonpåverkade än mäns. samtidigt är det många kvinnor som helt enkelt inte har energin och tid att prioritera sin egen hälsa då de behöver ta större ansvaret över barnen.

men om dom ökar 30 kg i vikt utan barnafödande osv under bara ett par års förhållande så kanske du ska fundera på vad för kvinnor du väljer eller om det är något i eran gemensamma livsstil som påverkar deras kroppar på annat sätt än hur det var för dom innan förhållandet (kost, ppiller, aktivitetsnivå osv).

låter som du dejtar rätt unga kvinnor om dom från ingenstans börjar tatuerar sig, ändra klädstil och klippa av sig håret osv. När man är ung är man inte riktigt klar med sin identitet och provar sig fram och det kan svänga snabbt beroende på umgänge och trender.

• Anonym (Va)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-06 11:53:08 följande:
    Ja det har du nog rätt i. Detta har pågått mellan 20-35 åå. min första tjej är fin fortfarande och hon har fött barn och inte tatuerat sig/förfallit på andra sätt. de andra har precis som du säger gått upp snabbt i vikt under kort tid och helt ändrat utseende. jo jag förstår det där med hormoner och barnafödande. de andra har inte fött barn. Ja jag funderar .. ibland blir det en del hämtmat och så. Men det blir liksom en mysbubbla där det ska va chips och godis hela tiden och det ramlar ut lik av chokladbitar från deras fickor som de tar på väg hem från jobbet och en cola här, en godispåse där. jag personligen är inte så mycket för sött men har ingenting emot att hon njuter av det. Blir bara segt när man måste frossa dsgligen mer än efter judarnas uttågande ur Egypten liksom. det är inte hälsosamt eller speciellt fint faktiskt. vill ha ett normalt sexliv 

Jag tänker att många av de unga kvinnorna jag ser på gymmet (i just styrketräningsdelen) oftast inte är där för att de gillar träning. Det är mer en image grej och de ser inte ut som dom tränar för en sund kropp utan för att få en instagram rumpa.

vill du ha en tjej som gillar att träna och är sund så får du kanske leta i joggingspåret, på zumba och yoga passen osv. De är oftast inte lika fixerade vid trender och saker som rumpträning och tatueringar osv.

Svar på tråden Kvinnor slappar till sig