• USA111

RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja men då måstem in moster följa med ska sätta som krav att om jag kommer på henens mans 80 års kalas måste hon med mig till london är den ända som kan hänga med

• USA111

Åker inte tbana heller. Rädd för terror och det har hänt i London tidigare. Åker hellre buss och spec inte nu heller när tåget stannar i förrgår i Sthlm mellan Hötorget Rådmansgatan. Blir buss hädan efter och taxi 

• USA111
    felicityporter skrev 2024-07-20 22:42:12 följande:
    Du menar med andra ord att du åker färdtjänst?  😉
    Nej taxi till fridhems plan från hötoret lär ej va så dyrt är ju bara en gata typ
  • USA111
    felicityporter skrev 2024-07-22 20:29:40 följande:
    ?Lär?? Du har alltså aldrig åkt taxi den sträckan innan så att du vet hur mycket det kostar? Eller?
    Nej men nog ej så dyrt. 300 kr typ!!!
  • USA111

Jag babblar hela tiden så är svårt med det sociala

• USA111
    Anonym skrev 2024-07-23 13:59:26 följande:
    Du är ju helt bergfast övertygad om att det inte finns några privata hyresvärdar i din stad, också bor du INNE I Stockholm?!

Jag börjar tro att du har rätt. Det är nog fanken bäst att du bara blir Hollywood-fru som går hemma hos någon bortglömd daytrader.
    Nej jag ska bli det i sverige
  • USA111
    Anonym skrev 2024-07-23 13:59:26 följande:
    Du är ju helt bergfast övertygad om att det inte finns några privata hyresvärdar i din stad, också bor du INNE I Stockholm?!

Jag börjar tro att du har rätt. Det är nog fanken bäst att du bara blir Hollywood-fru som går hemma hos någon bortglömd daytrader.
    Vill ej bo i laa............................Usa börjar lika third world contry
  • USA111

Om man inte får respons skriker och slänger stolar. så de ska fatta. Lyssna elelr dra åt helvete

• USA111

Ja men de ska lyssna respons för fan och när man ej får umgås med lika barn lika bäst. Nu är man moderat och vill ha moderat kompisar!!!!

• USA111

Nu kan en fattig ej va vän med en rik en som klär sig fint va vän med en som klär sig fult. Lika barn leka bäst. En som är einstein kan ej umgås med nån som inte är einstein!

• USA111

Jag hatar när folk ej lyssnar respons da idag the floor börjar vad kul och race around the world synd kändisar med för alltid drömt v ara med. respons för fan

• USA111

Jag är inte vulgär ,men en annan är det som visar ändan ha ha ha är inte spec sexig

Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!