RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja men då måstem in moster följa med ska sätta som krav att om jag kommer på henens mans 80 års kalas måste hon med mig till london är den ända som kan hänga med
Ja men då måstem in moster följa med ska sätta som krav att om jag kommer på henens mans 80 års kalas måste hon med mig till london är den ända som kan hänga med
Inte stenrik..........
Åker inte tbana heller. Rädd för terror och det har hänt i London tidigare. Åker hellre buss och spec inte nu heller när tåget stannar i förrgår i Sthlm mellan Hötorget Rådmansgatan. Blir buss hädan efter och taxi
Jag babblar hela tiden så är svårt med det sociala
Om man inte får respons skriker och slänger stolar. så de ska fatta. Lyssna elelr dra åt helvete
Ja men de ska lyssna respons för fan och när man ej får umgås med lika barn lika bäst. Nu är man moderat och vill ha moderat kompisar!!!!
Nu kan en fattig ej va vän med en rik en som klär sig fint va vän med en som klär sig fult. Lika barn leka bäst. En som är einstein kan ej umgås med nån som inte är einstein!
Jag hatar när folk ej lyssnar respons da idag the floor börjar vad kul och race around the world synd kändisar med för alltid drömt v ara med. respons för fan
Jag är inte vulgär ,men en annan är det som visar ändan ha ha ha är inte spec sexig