• USA111

RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

När man säger saker vill man fan ha respons på det där jövla jobbet inget kul för mig som bor själv och ej har nån att snacka med. när jag sitter och pussar min mobil kan väl nån fråga. Vem pussar du då? får vi se han mm?

• Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • USA111

Måste få de att fatta. Då slänger man stolar så fattar de sen och lyssnar!

• Anonym (J)
    USA111 skrev 2024-07-20 20:57:18 följande:

Måste få de att fatta. Då slänger man stolar så fattar de sen och lyssnar!

Men byt plats. 

Personerna som är på din plats kanske har sociala svårigheter eller bara inte har saker gemensamt med dig. ibland passar man inte in i en grupp då får man söka sig till en annan grupp. 

• USA111

Ja men då måstem in moster följa med ska sätta som krav att om jag kommer på henens mans 80 års kalas måste hon med mig till london är den ända som kan hänga med

• Anonym
    USA111 skrev 2024-07-20 21:02:58 följande:

Ja men då måstem in moster följa med ska sätta som krav att om jag kommer på henens mans 80 års kalas måste hon med mig till london är den ända som kan hänga med

Det behövs inte alls.
    Du har redan beskrivit hur du ska dit med nån hunk eftersom du är stenrik.
    Skit i mostern och bara åk med den rika kändisen.
  • Anonym (Nu är det nok)

Tat lugnt för bövelen!!!!!

• Anonym
    USA111 skrev 2024-07-20 21:29:13 följande:

Inte stenrik..........

Joho då, det har du skrivit massor av gånger innan.
  • USA111

Åker inte tbana heller. Rädd för terror och det har hänt i London tidigare. Åker hellre buss och spec inte nu heller när tåget stannar i förrgår i Sthlm mellan Hötorget Rådmansgatan. Blir buss hädan efter och taxi 

• Anonym
    USA111 skrev 2024-07-20 22:34:58 följande:

Åker inte tbana heller. Rädd för terror och det har hänt i London tidigare. Åker hellre buss och spec inte nu heller när tåget stannar i förrgår i Sthlm mellan Hötorget Rådmansgatan. Blir buss hädan efter och taxi 

Tror jag inte ska behövas!
    Så som du har beskrivit ditt liv innan så är det ju privat limo med rik kändis-hunk, tror jag!
  • felicityporter
    USA111 skrev 2024-07-20 22:34:58 följande:

Du menar med andra ord att du åker färdtjänst?  😉
Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!