klyban skrev 2024-08-01 06:33:36 följande:
Trollfabriken berättar att SD har en politik som de inte kan stå för, och dess anonyma konton berättar att de inte har lämnat sitt förflutet som när de var ett officiellt fascist/nazistpart.
Ja, din ståndpunkt är väl då att du står bakom fascism och nazism, för varför annars försvara sånt för och SD som inte vågar stå för dessa saker officiellt.
Resten är bara nonsens och som du hoppas jag ska nappa på, så du kan skademinimering och börja prata om irrelevans istället.
Dock en frågan som är omöjlig att undvika och när du lägger upp det som du gör, är du en fascist eller nazist?
Eller vad är det som gör att du rycker ut till försvar för SD så kraftfullt?
Anonym (Trollet) skrev 2024-07-31 23:16:34 följande:
Okej? ditt budskap är tydligt.
Du får hänga med lite i svängarna, det gäller att rösta utefter vad en känner. Sen behöver jag inte hålla
med SD i allt.
Det tål att jämföras och det är klantigt att aktivister väljer att förstöra för sitt parti. Så korkat! Inget parti råder över att det finns skit i sitt parti.
De var betalad av SD och partibidraget, så svårt och kalla dom för aktivister 
Nope, inga av dessa partier haft en anställd trollfabrik.
Sant är dock att två i S fick för sig och trolla anonymt, men de fick smisk på fingrarna och slutade.
Vad ska SD göra säger de, jo, utöka trollfabriken, detta för deras anonyma trollkonton är avslöjade.
Inser du inte tänker efter före du skriver, och inte alls menar vi här då.
nattuw skrev 2024-08-01 02:09:51 följande:
#435 Anonym (Trollet)
"Vänsterideologin har historiskt sett aldrig varit ett vinnande koncept, så att vänstern inte kom på trollfabriken först det förvånar mig inte. Om vänstern skulle ha kommit på idén först så hade det strukits över med ett förlåt och att vi alla gör fel."
Socialdemokraterna kanske inte var först med trollfabriker men de gör vad de kan för att ta igen förlorad mark.
Jaså, är det annonserade Socialdemokratisk media och där de står för sina värderingar du nu pratar om igen?
SD trollfabriker är inget sånt, detta är saker de inte kan med att stå för officiellt.
Och SD måste ha en väldigt bra politik och när de inte ens vill stå för den.
Men såklart, de vet vad folk tycker om nazism och fascism, och en sak är säker med trollfabrikerna.
Och det är att fascismen och nazismen är inget de lämnat bakom sig, utan den är högaktuell i deras politik även idag.
Visst är det intressant att vi alltid hamnar på denna punkt med SD trollfabriker som de ljög om i över ett decennium att de inte existerade.
Och sen gråter de mot TV4 avslöjat dom 
Men lille vän, jag måste inte stå bakom rasism och nazism för att rösta på SD🤦🏻?♂️
Det är som att säga att alla som röstar på socialdemokraterna är för ID-kontroll på sociala medier. S-sympatisörer råder inte över att deras partiledae klumpig😂. Jag kan sålla åt andra hållet med även om jag överlag anser att S sysslar med diktatorfasoner.
Du är knappast en garant för vad S säger när kamerorna inte är på?😂
Nej SD har inte en väldigt bra politik den är lite för sossig för min smak. Jag kör på uteslutningsmetoden, det finns inget parti som är riktigt bra enligt mig. Om du har hittat ett parti som du tycker är riktigt bra så är jag glad för din skull🤗
Inget är ännu bestämt om vilket parti jag ska rösta på min lille vän❤️. Du oroar dig i onödan, tänk på blodtrycket och lugna ner dig.
Du går helhjärtat in för att inte gilla andras åsikter och det är just det som börjar bli ett samhällsproblem. Du respekterar inte våra grundlagar och blir lack för att det finns SD-sympatisörer.
Även om trollkontot inte skulle ha finnits så är det inte trollkontot som du har problem med, det är SDs politik som du stör dig på. Du har dina egna problem som du måste lösa, sluta projicera dina problem på andra.