Inlägg från: Anonym (ts) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ts)

Inte haft sex på 1 år!

Hej jag vet inte hur jag ska skriva detta då jag vill försöka fatta mig kort.
    Jag är gift sen 11 år tillbaka och min man är en fin man vi saknar ett sexliv. Vi har barn på ålder 9 och 5 så jag förstår att det är stressigt. Men jag kan inte sluta tänka på sex känner mig såååå ensam o detta. har försökt förklara för honom och prata med honom men känns som man bara lyssnar för stunden. Känns som han inte har lust? Han säger att han är för trött så mycket utav hans tid går på husbygge och jobb men va fan. sex tar 5-10min. Någon annan i ett liknande situation? snälla någon med bra tips?

• Svar på tråden Inte haft sex på 1 år!
  • Anonym (ts)

tack för eran tips. Det är så svårt detta med sexliv, man vill ju kämpa och inte bara ge upp för sex. Jag har nämt detta med öppen relation men han vägrar se det som ett alternativ. Har köpt en satisfyer (eller vad dom nu heter) men nej jag vill ha en maskulin kropp som rör vid mig🙈 jag kan påpeka att min man är jätte lat och är alltid trött, då blir det inte så lätt att ta intiativ till sex.  Någon skrev här kommunicera, och ja jag kanske ska försöka bli bättre på det att prata och kanske vara med tydlig med min man. Ni som har varit i liknande  situation, hur har det gått för er? 

• Anonym (ts)
    Anonym (Samma sits) skrev 2024-05-11 07:30:00 följande:

hej, har det likadant men jag är killen i förhållandet. 

min sambo är så trött jämte säger hon men NÄR det väl händer så ger jag henne fontänorgasmer och hela hon slakt och säger att det är såå jäkla skönt men ändå vill hon inte oftare.
    jag förstår inte heller jag blir oxå frustrerad. när man pratar om det med henne säger hon att jag får runka men förösker få henne till att göra det på mig ibland men de vill hon inte om vi inte skall ha sex.

så jag vet hur frustrerande det är, behöver ju
    inte ta lång tid men ibland kan vi hålla på i ca 20-40 min men även snabbisar på 5-10 min

samma sak med min man han är alltid trött och orkar ingentin. Sist vi hade sex va jätte bra men fattar inte varför det måste ta en evighet till nästa gång. Det är såååå frustrerande så man vet inte vad man ska göra. 
Svar på tråden Inte haft sex på 1 år!