Greta?
Jag har verkligen inget emot henne, men tror att hon mått bra av ett miljöombyte. Kanske kunde hon ställt upp i Paradise Hotel eller nåt?
Jag har verkligen inget emot henne, men tror att hon mått bra av ett miljöombyte. Kanske kunde hon ställt upp i Paradise Hotel eller nåt?
Jag skulle vilja se den duskutionen när du argumenterar för att Greta ska medverka i Paradis hotel .
Ni skulle nog behöva lösa lite teknikaliteter först.
1. Transport; flyg och fordon är uteslutet. En segelbåt som tar henne i land och därefter häst och vagn till hotellet.
2. All mat måste vara ekologiskt och veganskt
3. Även hotellets byggmaterial måste vara ekologiskt och veganskt.
4. Även personalen måste vara ekologiska och veganer.
5. Jag behöver inte uppge vad deltagarna måste vara.. du fattar!
6. Kondomer får inte finnas inne i byggnaden, då kondomens förpackning är av plast.
7. Att prata om klimatförändring när man medverkar i dokusåpan är strikt förbjudet. Deltagarna riskerar att bli diskvalificerade. Kommer bli en mycket svår utmaning för Greta, men det gör det hela mycket mer spännande för oss tittare.
8. Greta är känd för att göra sig av med bekvämligheter. Sängar, lampor , stolar osv ska bort.
9. Det viktigaste av allt, vinsten! Vid vinst får Greta flyga hem med ett privatplan och vid förlust får hon flyga hem med Ryanair.
Din idé kanske inte är så tokig ändå ;) tror på riktigt att detta upplägg skulle få hela Sverige att storma framför tvn:)
Hennes domar kostar samhället pengar. Vad kan hon uppå med att sitta i fängelse?
Ok att hennes hard-core följare ser henne som ett offer eller ikon medan vi andra ser en missriktad looser.
Hon har ett viktigt budskap men jag har aldrig någonsin sett någon som varit så missriktad i att framföra budskapet.
Den människan borde för miljörörelsen bästa bara försvinna.
Kanske är det någon som har en skruv lös (loose).
Greta är typ min superhjälte. Hon vågar stå för vad hon tycker och agera. Hur många gör det idag?