• Loktok

BIM juni 2024

Loktok, 10/6, första barnet, första försöket
    Camomill, 3-5/6, första barnet, fjärde försöket

Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket. 
    Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
    Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket 
    Snorkfrökenhär, 23/6, tredje barnet, andra försöket. 
    Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. 
    Lugnoro, 30/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.
  • Loktok
    Anonym (Eken) skrev 2024-06-04 07:20:42 följande:

Testade imorse, tydligt svar = negativt 🙁
    inte förvånad, känns tydligt att mens är på gång. Så bara att inväntar mens på torsdag eller till helg sen kör jag igen 🙂

Är i samma sits! Fortfarande för tidigt att testa för mig även med Testa tidigt men kunde inte hålla mig borta imorse. Visade negativt och min temp dippar så jag är också förberedd på mens 😔

Jag tar dock ändå med mig att jag tillslut fick bekräftad ÄL av NC och fick så tydliga symptom på ÄL. Min cykel har varit väldigt lång och nu känns det verkligen som att min kropp tidigare försökte ägglossa men inte lyckades. Så jag börjar iaf lära känna min kropp!😊 Det är en liten tröst iaf
  • Loktok

Uppdatering då BIM idag. Ingen mens men tyvärr negativt på testa tidigt. Så jag är inställd på att mensen är på G. Tempen sjunker sakta och går man på tempen så är jag lååångt ifrån mens. Den här cykeln har varit så konstig, är på cykeldag 50. Mensen får gärna komma så att jag kan känna mig lite återställd 🤣

• Loktok

Tyvärr kom mensen nu 🙈 Stort lycka till ni andra pch grattis till dig som precis plussade! 😍

Svar på tråden BIM juni 2024