Inlägg från: Anonym (Morticia91) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Morticia91)

BIM juni 2024

Hej! Hoppar också in här då det inte blev nått i maj. 
    Lycka till alla!

Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket. 
    Sand13 9/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
    Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket 
    Snorkfrökenhär, 23/6, tredje barnet, andra försöket. 
    Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. 

• Anonym (Morticia91)

Fick fast gubbe på ältest i fredags och vi har lyckats få till det både i fredags och igår så känner att vi gjort vad vi kan även denna gång 😊
    Nu börjar den långa väntan och jag har dessutom lovat mig själv att inte ta några tester denna gång 😆.
    Hur ska jag nu få tiden att gå till mensen ska komma...

• Anonym (Morticia91)

Är på äl+7, inga symptomoch har en smartwatch mäter min temperatur varje natt. Har försökt i ett halvår och denna cykel så är temperaturen avvikande jämn veckan efter äl. Den har legat runt 0 sen äl dvs ingen avvikelse upp eller ner och gick idag upp 0,7 grader. 
    Kan så klart bero på mycket annat men vanligtvis går min temp både upp och ner veckan efter ägglossning.
    Lite spännande ändå 🙂 har bim nästa lördag.

Hur går det för er andra?

• Anonym (Morticia91)
    Anonym (Gravid) skrev 2024-06-11 05:53:17 följande:
    Jag plussade 5/6😍😍 Hade då försökt nästan ett år efter ett ma, tidigare haft missfall också.. 
    Jag håller tummarna för er alla, vet exakt hur det känns..
    Stort grattis!
  • Anonym (Morticia91)

Äl +10 idag. Inga symptom förutom lite stickningar i tjejmagen. Kunde inte låta bli så tog ett test i morse som var negativt så tror inte det tagit sig denna månaden heller. Vi får se på lördag 🙂

Kul att det börjat komma in lite pluss i tråden 😃 håller tummarna för fler.

• Anonym (Morticia91)

Negativt test idag på bim -2 så försök nr 6 tog sig inte heller. Har haft molvärk de senaste dagarna så hade hoppats det var ett positivt tecken. Verkar som det beror på nått annat, kanske nya pms symptom 😂

Håller tummarna för er andra 🙂 

• Anonym (Morticia91)
    Snorkfrökenhär skrev 2024-06-13 08:11:42 följande:
    Man tycker att det borde bli bebis när man uppenbarligen inte missar ÄL, men tyvärr funkar det inte så 😕

Fortfarande finns ju chansen till plus för dig, inte över förrän mensen dyker upp 😅
    Ja ellerhur, det borde funka näran prickar. Min mens är superegelbunden och kommer aldrig tidigt. Fick dock en mindre blödning i morse som sen helt avstannat efter att ha haft molvärk och stickningar i området ett par dagar. 🤔
    Man önskar ju att kroppen kunde sluta hitta på sånt när gravtest visar negativt 😂 man blir ju nervös.
  • Anonym (Morticia91)

Då var väntan över för den här gången. Mensen kom i morse enligt planerat. Hoppas verkligen inte det är en ny trend att ha molvärk en hel vecka innan. Kroppen är fantastisk på att lura en.
    Lycka till ni som har Bim i juni 😊

Svar på tråden BIM juni 2024