Inlägg från: Anonym (Bellan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bellan)

BIM juni 2024

Gjorde insemination 31/5. BIM enligt min app 12/6.

appen säger att jag hade ägglossning 29/5 men läkaren sa att de såg tydlig ägglossning 31/5. Så BIM kan också vara 14/6.

Jag har haft små känningar i ?tjejmagen? och känsliga bröstvårtor, så jag kunde inte hålla mig från att testa nu idag på kvällen. Men negativt :( blev så himla besviken då jag haft en stark känsla av att det hade tagit sig?

Nästa insemination kan inte göras förrän i september/oktober. Vilket känns som en evighet.

Bellan BIM 12-14/6.

• Anonym (Bellan)

Idag är min BIM, enligt appen. Har inte mätt någon temperatur eller så, bara att min mens har kommit prick med fyra veckors mellanrum i ett halvår typ, där innan någon diff på en dag kanske. 

Jag testade med ägglossningstest för första gången i livet denna cykel och det visade sig slå om till fast glad gubbe 30/5, inseminerades 31/5. Så läkaren säger att jag ska testa mig nu på fredag...Är så jäkla nervös. 

Har symptom, men vet inte om det är inbillning eller på riktigt. Nu känns allt bara negativt och som att tiden kryper fram. Tror att jag till och med skulle känna en lättnad om mensen kom för att det då inte finns något att vänta in liksom...

Ni som har mätt oftare, hur många dagar efter ägglossning brukar mensen komma? 

• Anonym (Bellan)

Ni som brukar mäta eran temp, vilken temp brukar ni ligga på efter ägglossning och vad droppar den till när mensen kommer?

Svar på tråden BIM juni 2024