Inlägg från: Anonym (Gravid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gravid)

BIM juni 2024

Jag plussade 5/6😍😍 Hade då försökt nästan ett år efter ett ma, tidigare haft missfall också.. 
    Jag håller tummarna för er alla, vet exakt hur det känns..
  • Anonym (Gravid)
    Anonym (Längtar) skrev 2024-06-23 10:56:44 följande:
    //

Hej igen alla, jag är bim -5, ish.
    Lovat mig själv att inte testa för tidigt men ändå kissade jag nyss på ett sånt clearblue ultratidigt. Jag fick ett SMALT sträck? Det räknas som negativt va? Någon erfarenhet?
    bifogar bild

Jag skulle säga att de är positivt! 
    Mitt såg ut såhär +1 dag bim. Men jag Skulle ta ett digitalt om jag var du 🥰🥰

m

• Anonym (Gravid)

Jag förstår din tanke! Ja tyvärr så har jag hört mycket om just dom testen att de ger falska positiva svar? Jag förstår precis vad du går igenom? hemskt! Jag tog sånna test ofta och de visade vissa månader svagt svagt med de va ingenting.. Håller tummarna för dig att det är pos ❤️

Anonym (Längtar) skrev 2024-06-23 21:46:03 följande:
    Lägger upp en till bild på mitt test där man förhoppnings ser tydligare. Strecket är tydligt MEN det är såå tunt/smalt. Strecket ska, vad jag vet, vara bredare? hade strecket varit lika brett som kontrollstrecket så hade jag trott att jag varit gravid även om strecket varit svagt, men det är tunt som en tråd. Fan känner mig helt nedslagen. Jag orkar inte vara icke-gravid en enda månad till. Känner mig dessutom väldigt ogravid. Väntar ett par dagar och tar ett nytt men känns tyvärr som att det inte skedde denna månad heller.. 💔
  • Anonym (Gravid)

Så kände jag också! Jag fick ett fördröjt missfall juli 2023, efter de försökte vi varje månad? Hände ingenting, kände bara att något var fel, gjorde ont i hela mig varje månad jag fick negativa test, så jag förstår dig exakt! 

Jag testade bisolvon metoden en månad och då blev jag gravid, sen kan jag inte säga att det var just bisolvonet eller om de blev ändå liksom.. Men ja usch förstår dig! 

Anonym (Längtar) skrev 2024-06-23 21:59:49 följande:
    Nej.. jag ska köpa ett men vågar nog inte göra det förrän om en vecka. Orkar inte bli ledsen fler gånger än nödvändigt haha? sjukt hur påverkad man blir även om man lovar sig själv att inte bli det månad på månad. Vi Är ?bara? på månad/försök nr 8 men har en sån känsla i hela min kropp som säger att jag nånting är fel. Någon mer som känner eller känt så? 😣
  • Anonym (Gravid)
    Anonym (Gravid) skrev 2024-06-23 22:23:33 följande:

Så kände jag också! Jag fick ett fördröjt missfall juli 2023, efter de försökte vi varje månad? Hände ingenting, kände bara att något var fel, gjorde ont i hela mig varje månad jag fick negativa test, så jag förstår dig exakt! 

Jag testade bisolvon metoden en månad och då blev jag gravid, sen kan jag inte säga att det var just bisolvonet eller om de blev ändå liksom.. Men ja usch förstår dig! 

Kan tillägga att jag fick fördröjt missfall juli 2023 och blev gravid maj 2024 så nästan 1 år, vilket är normalt men känns helt meningslöst?
Svar på tråden BIM juni 2024