BIM juni 2024

Jag plussade 5/6😍😍 Hade då försökt nästan ett år efter ett ma, tidigare haft missfall också..
Jag håller tummarna för er alla, vet exakt hur det känns..

Jag skulle säga att de är positivt!
Mitt såg ut såhär +1 dag bim. Men jag Skulle ta ett digitalt om jag var du 🥰🥰
m
Jag förstår din tanke! Ja tyvärr så har jag hört mycket om just dom testen att de ger falska positiva svar? Jag förstår precis vad du går igenom? hemskt! Jag tog sånna test ofta och de visade vissa månader svagt svagt med de va ingenting.. Håller tummarna för dig att det är pos ❤️
Så kände jag också! Jag fick ett fördröjt missfall juli 2023, efter de försökte vi varje månad? Hände ingenting, kände bara att något var fel, gjorde ont i hela mig varje månad jag fick negativa test, så jag förstår dig exakt!
Jag testade bisolvon metoden en månad och då blev jag gravid, sen kan jag inte säga att det var just bisolvonet eller om de blev ändå liksom.. Men ja usch förstår dig!
Så kände jag också! Jag fick ett fördröjt missfall juli 2023, efter de försökte vi varje månad? Hände ingenting, kände bara att något var fel, gjorde ont i hela mig varje månad jag fick negativa test, så jag förstår dig exakt!
Jag testade bisolvon metoden en månad och då blev jag gravid, sen kan jag inte säga att det var just bisolvonet eller om de blev ändå liksom.. Men ja usch förstår dig!