Inlägg från: Anonym (UWU) |Visa alla inlägg
  • Anonym (UWU)

BIM juni 2024

Kastar mig in i tråden jag med. Var med i apriltråden men har följ er alla under maj och juni. Längtar efter barn nr 2. 4e försöker nu BIM 20/6

Stort grattis till er som plussat!!

Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6

Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket-testat neg 4/6 o fick mens 5/6.
    Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.
    PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF
    Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
    Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket 
    Båten, 16/6, 4 barnet, 4 försöket. 
    Juliaaaaaaaaa, 16/6, första barnet, tredje försöket efter missfall. Fick mens 16/6. 
    Pez 17/6 andra barnet andra försöket. - plussat
    Bunny s 18/6 3e barnet. Andra försöket. 
    snowplay970 tredje barnet (med ny partner), andra försöket
    Anonym (UWU) andra barnet 4e försöket
    Cattis 21/6 sjätte barnet, första försöket.
    PrettyMoon 21/6 andra barnet, första försöket
    Snorkfrökenhär, 26/6, tredje barnet, andra försöket. 
    Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 26/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.
    LillaSam, 26/6. andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
    Signatur, 27/6, första barnet, 9:e försöket
    Anonym Eken, 30/6, andra barnet, andra försöket
    Anonym Längtar, 28/6, andra barnet, 8e försöket
  • Anonym (UWU)

Grattis snowplay!! ♡

Jag glömde skriva i listan att jag hade bim 20/6, befinner mig alltså på bim +1, känner lite som tyngdkänsla i magen och ömma bröst. Känner mig fortfarande lite skeptisk och vill inte lita på att det faktiskt kan vara något. 
    Avvaktar helgen ut med att testa (om jag kan hålla mig) ;)

• Anonym (UWU)
    Wemma skrev 2024-06-21 20:58:27 följande:
    Hej!
    jag är nu Bim +2 och undrar såklart om det kan betyda att jag är gravid. Alla test har blivit negativa utom ett som jag inte litar på då jag gjorde fel eftersom inga linjer alls dök upp från början, och sen ett jättesvagt och kontroll-linjen som var mörk. Efter det blev alla test negativa.

Det som ger mig mest hopp är att jag kände krämpor, väldigt centrerat i livmodern som inte alls kändes som mensvärk utan något annat. Mer som skarpa, men inte jättesmärtsamma, stickande krämpor. Dessa kände jag 12 och 13 dpo (days past ovulation). Nu är jag som sagt 16dpo (eller bim +2) och har varken mens eller fått något positivt test.

Någon som känner igen sig?

Detaljer: jag vet när jag hade ägglossning (ganska säkert) eftersom jag gjorde insemination och tog ägglossningsspruta (otrivelle).
    Troe ingen inte varar för att vara elak eller negligera. Kanske ingen som har erfarenhet/känner igen sig i det du beskriver.

Tänker att du kan väl absolut vara så att du är gravid, svårt när testet är negativt men det kan ju fortfarande vara lite tidigt att testa. Kan ju vara så att menscykeln inte är riktigt som den "brukar" eftersom du tagit otrivelle och därför kanske är lite senare än vanligt😊

Håller alla tummar för dig 
  • Anonym (UWU)

Och där kom mensen dom ett brev på posten. Menscykeln verkar leva sitt egna lilla liv efter 1 graviditet och spiral. Nya tag nästa månad. Stort grattis till er som plussat och lycka till alla ni andra ????🏼

Svar på tråden BIM juni 2024