Inlägg från: Ellinor11111 |Visa alla inlägg
  • Ellinor11111

BIM juni 2024

hoppar In i tråden om det är okej (Hoppas oxå på plus nu i juni). fick missfall förra månaden och har inte fått någon mens emellan, tanken var egentligen att vänta tills mensen kommit så kroppen kommer igång igen. Men i sista stund ångrade jag mig och vi hade sex på ägglossning (tog test så vet att de va det). 7 dagar efter började jag få symtom som jag fick när jag var gravid sist men har nu även ont i livmodern tror jag? Någon som haft ont i mitten av ?tjejmagen? alltså där livmodern är? Hade inte det sist men det kan ju såklart variera för varje graviditet :) 

• Ellinor11111
    Anonym (Tri) skrev 2024-06-22 20:22:30 följande:
    Håller tummarna att det är ett tidigt tecken och beklagar ert missfall. Jag hade dock ont som kom och gick efter ma, har ingen aning om vad det berodde på för min del men det pågick några månader efter missfallet. 
    Tack! men fy vad jobbigt, kroppen är så jobbig ibland? har oxå tänkt att det mycket väl kan vara kroppen som ?sätter igång? igen efter missfallet så hade inte blivit förvånad om jag inte är gravid. Men nu börjar det bli lite mycket, har sen i tisdags haft ont i brösten, mått illa till och från och kan absolut inte dricka kaffe, en sipp och jag får kväljningar direkt. känns väldigt ovärt att gå igenom sånna symtom om man inte är gravid haha! Men vi får se på onsdag när jag kan testa helt enkelt.
  • Ellinor11111
    Whatev skrev 2024-06-22 21:33:05 följande:

Håller tummarna! Har hört att många har smärta i livmodern pga att den växer snabbt i takt med embryot, det kan alltså vara en bra smärta ❤️

Åh det är ju bra! Håller tummarna för oss alla ❤️
Svar på tråden BIM juni 2024