Inlägg från: Anonym (Hoppsan?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppsan?)

BIM juni 2024

Vi har inte försökt aktivt denna månad men inte skyddat heller, jag har typ gett upp på att bli gravid igen. Men nu är mensen sen 1 dag. Är detta positivt? Eller bara spöksträck? 

• Anonym (Hoppsan?)
    Whatev skrev 2024-06-23 11:27:10 följande:
    Jag ser ingenting men tycker att dom där resten är så sjukt svåra att fota! Prova att testa igen dagen efter 😁 
    Ja jag ser att det typ försvann helt när jag postade här

Detta är i zoomat, kanske syns det lilla jag tror mig se då? 

• Anonym (Hoppsan?)
    Whatev skrev 2024-06-24 06:57:15 följande:

Kanske en bättre bild här 🤔

Jag ser en tunn linje, men jag har själv fått så med de testen två gånger och inte varit gravid så jag håller tummarna att det går bättre för dig. 
  • Anonym (Hoppsan?)

Å idag har jag bruna flytningar, i vecka 4+2 visst borde det vara för sent för en nidblödning? Gissar på att det blir ett tidigt missfall. Någon annan som haft sen nidblödning?

• Anonym (Hoppsan?)
    Whatev skrev 2024-06-24 15:12:12 följande:
    Vet du när du hade ägglossning? Det låter sent men konstigare saker har ju kroppen lyckats med 😅
    Skulle dock personligen inte tro att det är nidis om den kom mer än 12 dagar efter ÄL. 
    Jag har väldigt regelbunden mens så jag bör ha haft äl den 7e juni enligt min app, alltså 18 dagar sedan. Och sex hade vi endast 4dagar innan den 7e så det bör inte skett allt för mkt senare än så? 

Har svagt ljusrosa i flytningarna blandat med brunt. Det påminner mycket om hur mitt ma började i februari. Men det återstår att se antar jag. 
  • Anonym (Hoppsan?)
    LillaSam skrev 2024-06-24 12:05:43 följande:

Så spännande! tycker att det ser positivt ut om än väldigt svagt! 

Börjar bli osäker på om jag verkligen var gravid förra månaden? Testade med 4 clearblue testa tidigt som alla visade svaaga positiva streck. Men digitalt visade inte gravid och sen kom mensen ca 2 dagar senare än vanligt. Har dock en lutealfas på 10 dagar nu efter graviditeten, så kan hända att den har förlängts bara. Spelar väl egentligen ingen roll om jag var ?gravid? eller inte men alltid intressant att veta.

Jag fick precis så du beskriver två gånger, för att kolla så tog jag ett sånt test till en månad när vi inte hade försökt och jag fick svagt positivt då med. Jättesynd att man får upp hoppet så, samtidigt skönt att det inte varit kemiska graviditeter. Jag testar inte innan bim nu. 
Svar på tråden BIM juni 2024