Inlägg från: Anonym (Signatur) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Signatur)

BIM juni 2024

Camomill, 3/6, första barnet, fjärde försöket - plussat 1/6

Anonym Eken, 6/6, andra barnet, första försöket-testat neg 4/6 o fick mens 5/6.

Loktok, 10/6, första barnet, första försöket.
    PrettyTiedUp, 10/6, första barnet, 37:e försöket, IVF
    Sand13, 12/6, femte barnet (första för sambon), ca 19 försök (står i kö för fertilitetshjälp).
    Morticia91 15/6 första barnet 6te försöket 
    Båten, 16/6, 4 barnet, 4 försöket. 
    Juliaaaaaaaaa, 16/6, första barnet, tredje försöket efter missfall
    Pez 17/6 andra barnet andra försöket.
    Bunny s 18/6 3e barnet. Andra försöket. 
    snowplay970 tredje barnet (med ny partner), andra försöket
    Cattis 21/6 sjätte barnet, första försöket.
    PrettyMoon 21/6 andra barnet, första försöket
    Snorkfrökenhär, 23/6, tredje barnet, andra försöket. 
    Sanso, 24/6, andra barnet, andra försöket. Lugnoro, 26/6, första barnet, tredje försöket efter missfall.
    LillaSam, 26/6. andra barnet, andra försöket (supertidigt missfall förra cykeln)
    Signatur, 27/6, första barnet, 9:e försöket
    Anonym Eken, 30/6, andra barnet, andra försöket
    Anonym Längtar, 28/6, andra barnet, 8e försöket
  • Anonym (Signatur)

Någon som är bra på tempkurvor och vill uttala sig om denna? Tänkte på om sänkningen efter Äl kan passa som implantationsdipp? Läste lite om det i en annan tråd och blev nyfiken.
    jag och sambon är på nionde försöket. Förra månaden var min cykel som annars är superregelbunden bara 20 dagar, jag hade ingen ägglossning. Denna månaden hade jag ägglossningsmärtor och utslag på test. hade ont vid sex 2-3 dagar innan Äl. aldrig Haft så förut, det var lite obehagligt men läste sedan att det är normalt. Någon som känner igen sig? Kan det vara så att Äl blir starkare denna månaden pga ingen förra månaden? 
  • Anonym (Signatur)
    Anonym (Sladdis) skrev 2024-06-25 19:28:45 följande:

Hej! Hoppar in här. BIM idag eller imorgon, beroende på vilken app jag litar på 🙈
    Slutade med p-piller i årsskiftet och haft oregelbundna cykler. Så denna månad är första riktiga försöket till en liten sladdis.
    Bifogar mina två tempkurvor för skojs skull Glad

Spännande! Jag har en liknande tempkurva som dig, andra månaden jag tempar. har också bim idag eller imorgon. Testade negativt igårkväll. blev nedslagen och fick dessutom mensvärk. Idag är mensvärken som bortblåst och tempen håller sig.  Knappt några flytningar alls. 
    jag har inga symptom alls heller. har du? Bifogar min tempkurva.
  • Anonym (Signatur)

Mensen kom inatt så nu lämnar jag tråden. grattis till er som plussat och lycka till ni andra!

Svar på tråden BIM juni 2024