• Mangerock

Sex utan snopp

Hur låter det?  Inget vidare kanske?
    För mig är det en verklighet sedan ca 3 år tillbaka.
    Jag hade träffat min sambo vid tillfället, när vi samtidigt upptäckte att allt inte stod rätt till. Jag hade fått cancer i snoppen. Det blev operation.
    Det blev ca 4cm kvar efter operationen, vid full erektion, för det kan jag fortfarande få. Men det blir inte mycket med penetration, det går helt enkelt inte. Min sambo var fantastisk, hon sa att det är dig jag är kär i och inte din penis.  
    Vi har ett bra sexliv trots detta och jag lyckas tillfredsställa henne på ett bra sätt. Vi har fått vara påhittiga och lyckats med att jag kan få utlösning trots detta.
    Är det någon som varit med om liknande, eller har nåt annat handikapp som på nåt sätt utgjort ett hinder för bra sexliv men fått ett positivt resultat i slutänden.

• Svar på tråden Sex utan snopp
  • Anonym (Lars-Ove)

Min fru fick livmoderhalscancer. Strålningen gav brännskador som bara läkt långsamt. Det är inte lika skönt för henne att bli penetrerad längre. Jag får komma in en liten stund och njuter hundra. Sen har vi smeksex, tar fram våra sexleksaker och kommer båda två.

Vi är 60+ och har legat i 25 år, och båda njuter fortfarande och har fått utveckla nya vanor och lustar. Det är inte som förr, men fan vad skönt vi har ännu.

• Mangerock

Roligt att ni har hittat de små stunderna av behag för er båda att njuta av. Det behövs egentligen inte så mycket. Men betyder så mycket.

• Anonym (H)

För min del behövs inte penetratiossex för att bli tillfredsställd - så för mig hade det inte varit någon katastrof. 

• Anonym (Q)

Hemskt för dig men för mig hade det inte funkat. Bra att din fru klarar det.

• Anonym

Det här är fan kudos till ts på riktigt!
    Bra jobbat!

Här måste det gnällas och startas utredningar och ältas tills servern går på knäna om hur outhärdligt det är med snopp utan sex, sen kommer Mangerock som skulle kunna ha problem och sex-avsaknad på riktigt och bara tar tag i sin tillvaro själv och gör den till något att vara glad över.

• Anonym (JM)
    Mangerock skrev 2024-05-15 11:53:46 följande:
    Sex utan snopp

Hur låter det?  Inget vidare kanske?
    För mig är det en verklighet sedan ca 3 år tillbaka.
    Jag hade träffat min sambo vid tillfället, när vi samtidigt upptäckte att allt inte stod rätt till. Jag hade fått cancer i snoppen. Det blev operation.
    Det blev ca 4cm kvar efter operationen, vid full erektion, för det kan jag fortfarande få. Men det blir inte mycket med penetration, det går helt enkelt inte. Min sambo var fantastisk, hon sa att det är dig jag är kär i och inte din penis.  
    Vi har ett bra sexliv trots detta och jag lyckas tillfredsställa henne på ett bra sätt. Vi har fått vara påhittiga och lyckats med att jag kan få utlösning trots detta.
    Är det någon som varit med om liknande, eller har nåt annat handikapp som på nåt sätt utgjort ett hinder för bra sexliv men fått ett positivt resultat i slutänden.

Bra att det funkar för er iallafall .. och tur att du ändå hann upptäcka det innan det hann sprida sig. Jag hade inte heller lämnat en man jag älskar för en sån sak, hade försökt få det att funka på något sätt isåfall.
    Vet inte hur gamla ni är eller om ni redan har barn eller ens om ni vill ha barn men ni skulle väl kunna det eftersom du fortfarande kan få utlösning? 

Det jag har varit med om är inte alls samma sak men jag opererade en förlossningsskada och framfall (fast har kvar det lite ändå tyvärr , blev lite värre igen efter yngsta barnet trots kejsarsnitt). Efter operationen hade jag iallafall ärrvävnad vid öppningen så jag fick väldigt ont av sex ett tag.. det var ganska jobbigt. Som tur är blev det bättre med tiden. 
  • Anonym (Lp)

För mig hade det inte gjort något alls. Penetration ger inte mig något jag skulle sakna. 

• Anonym (Ellie)

Eftersom dom flesta kvinnor får orgasm av smeksex och oralsex ser jag inte det som något som helst problem. Själv tycker jag att det skulle vara skönt att slippa samlag.

• Anonym (Lars-Ove)
    Anonym (H) skrev 2024-05-15 21:49:36 följande:

För min del behövs inte penetratiossex för att bli tillfredsställd - så för mig hade det inte varit någon katastrof. 

Man eller kvinna?
  • Anonym (Lars-Ove)
    Anonym (Lp) skrev 2024-05-16 10:16:24 följande:

För mig hade det inte gjort något alls. Penetration ger inte mig något jag skulle sakna. 

Man eller kvinna?
  • Anonym (Lp)
    Anonym (Lars-Ove) skrev 2024-05-16 16:26:02 följande:
    Man eller kvinna?
    Kvinna 
Svar på tråden Sex utan snopp