• Anonym (Heddis)

Incels-bakom masken

Är det någon som sett "Incels - bakom masken" från Storbritannien? som går nu. Vad tycker ni?
    (Eller kanske den tidigare dokumentären om incels från Sverige)

Skrämmande fakta om incels berättat av incels själva..Trodde inte det var så illa..och ganska sorgligt att det blivit så illa..

Dom berättar om ett stort självhat, samhällshat och framförallt kvinnohat..
    Det är tusentals incels med på forum (inte FL just haha;) där dom pratar med andra incels om olika saker som våldtäkter, kvinnomord, seriemord och även terror handlingar..Där dom uppmuntrar / hejar på varandra att utföra dessa saker..

Incels verkar vara dom "nya" Terroristerna/seriemördarna som bara ökar i antal. 

• Svar på tråden Incels-bakom masken
  • Anonym (MK)
    Anonym (...) skrev 2024-06-22 14:23:06 följande:
    Och eftersom de flesta personer har ett sexliv och hur samhället påverkas av sex, så har jag rätt till min personliga åsikt om det. 
    Du sa själv att man skulle ha det fast det var avsiktligt att du var otrevlig. 

I mitt fall handlar det inte om mina personliga åsikter har något med att jag vill vara otrevlig mot någon.
    Ja, du har rätt att resonera idiotiskt och ha knäppa åsikter om kvinnor, absolut. Och andra har lika stor rätt att undvika dig som pesten vilket de också gör helt rätt i.

Jo, det gör det eftersom dina åsikter kring sex och kvinnors rätt över självbestämmande  är extremt otrevliga. 
  • Anonym (...)
    Anonym (MK) skrev 2024-06-25 02:23:17 följande:
    Det är inte respekt att tänka så vidrigt som du gör kring sex. Det är ju verkligen inte upp till dig att avgöra vem som borde ha sex eller inte. Detta bestämmer de attraktiva människorna, de som faktiskt får ligga.
    Jag får ha en åsikt som kan påverka vem som får sex eller inte. 
  • Anonym (...)
    Anonym (MK) skrev 2024-06-25 02:23:17 följande:
    Det är inte respekt att tänka så vidrigt som du gör kring sex. Det är ju verkligen inte upp till dig att avgöra vem som borde ha sex eller inte. Detta bestämmer de attraktiva människorna, de som faktiskt får ligga.
    Det skulle bara handla om personliga åsikter sa du. 
    Jag har lika mycket makt att få påverka vem som ska ha sex eller inte som alla andra 
  • Anonym (...)
    Anonym (MK) skrev 2024-06-25 02:24:25 följande:
    Ingen människa förtjänar sex som sagt då det inte är en rättighet. 

Däremot kan många anses förtjäna att vara utan om de är idioter utan minsta attraktionskraft. Detta avgör varje enskild person för egen del när vi tackar nej till dessa kufar som saknar ett sexuellt värde för oss. 
    Det handlar ju då om att du tycker olika personer förtjänar sex eller inte. 
  • Anonym (...)
    Anonym (MK) skrev 2024-06-25 02:25:22 följande:
    Jag bryr mig inte om kvinnors utbud av män och hur många som är villiga att ligga med dem. Jag sköter mitt eget liv och lägger mig inte i andras på det patetiska sättet som du gör. 

Att det är orättvist att kvinnor har fler valmöjligheter är något som män orsakar genom att vara mindre kräsna än kvinnor. Inte kvinnors fel utan ert eget.
    Om man accepterar att man får bättre valmöjligheter så är man med på det. 
    Med hur du resonerar så kan man påstå att felet är på kvinnorna när de blir utan orgasm vid sex, det är kvinnor som ger män mer valmöjligheter
  • Anonym (...)
    Anonym (MK) skrev 2024-06-25 02:26:42 följande:
    De flesta människor vet mycket väl att det alltid finns folk som hamnar utanför och aldrig får uppleva sex. På så sätt tar man det inte för givet egentligen. Att de säger så om unga som dött handlar om sympati och inte om några garantier till sex.

Nej, det som påstås är att de unga som dör i förtid förlorar alla sina möjligheter till att få sex. Inte att sex skulle vara något givet.

Jag har sympati enbart för de incels som har en sund kvinnosyn och även gör allt de kan för att vara attraktiva för kvinnor. Såna som kämpar för att förändra sig själva och göra en kvinna lycklig. 

Gnälliga egoistiska offerkoftor som passivt står och stampar och börja gaffla om kvinnors sexuella rättigheter kan slänga sig i sjön lika gärna. Noll respekt eller sympati för såna åbäken. 
    Du snackar om skyldigheter och att kvinnor förtjänar att vara lycklig. 
    I så fall så borde det vara tvärtom också att kvinnor vill göra så att alla män blir lyckliga 
  • Anonym (...)
    De flesta människor vet mycket väl att det alltid finns folk som hamnar utanför och aldrig får uppleva sex. På så sätt tar man det inte för givet egentligen. Att de säger så om unga som dött handlar om sympati och inte om några garantier till sex.

Nej, det som påstås är att de unga som dör i förtid förlorar alla sina möjligheter till att få sex. Inte att sex skulle vara något givet.

Jag har sympati enbart för de incels som har en sund kvinnosyn och även gör allt de kan för att vara attraktiva för kvinnor. Såna som kämpar för att förändra sig själva och göra en kvinna lycklig. 

Gnälliga egoistiska offerkoftor som passivt står och stampar och börja gaffla om kvinnors sexuella rättigheter kan slänga sig i sjön lika gärna. Noll respekt eller sympati för såna åbäken. 
    Du säger inte att ingen person är skyldig något utan syftet ska vara att man gör en kvinna lycklig. Annars så skulle sex inte vara en rättighet. 
  • Anonym (...)

Men du vill att kvinnor ska inte göra en man lycklig då vissa personer skulle vara utan sex säger du. 

Om sex är ingen rättighet så innebär det att det ingår inte bra sex eller att någon person blir lycklig av sex och förhållande 
  • Anonym (...)

Med tanke på hur sex ser ut i samhället och hur många som har sex så blir det att många tar sex för givet 
  • Anonym (...)

Synd kvinnosyn är att man ska ha förståelse över att man ska göra en kvinna lycklig men det kallas rättighet till sex om en man vill ha sex och bli lycklig av det. 
Svar på tråden Incels-bakom masken