Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Grusibrallan1

Gjorde ja rätt

Anonym (Fel på mig?) skrev 2024-05-18 17:58:04 följande:
    Jo det var en grupp med maken, mig, svägerskan och svärfar. När hon klev ur gruppen började hon ignorerar om jag ringde henne osv osv.. så jag har inte slängt ut detta pga något jag TROR en hel del har hänt och tyvärr pga mig men vad jag vet har jag aldrig sagt något ont till människan men min närvaro är svår för henne och det visas rätt tydligt tyvärr.

Frågande blir jag över detta med stugorna just för att hon inte berättat om det, tyckte det var en märklig grej att säga att ALLA bor ihop för att sen endast låta oss bo själva utan att förvarna om det. Had eju varit trevligt att veta om jag nu hade litat på henne och tänkt "svärmor fixar allt i matväg" vilket hon insisterade på att hon ville göra.
    Klart det blir en konstig station när vi åkt flera timmar i bilen för att mötas av bara svärfar som säger här är er stuga ni bor själva men svärmor har lagt in lite pålägg och smör till er så ni har frukost..
    Men bodde ni inte alla tillsammans på campingen då, men i olika stugor? Och omtänksamt att ställa in frukost till er om ni kanske vaknar olika tider. Om hon skulle fixa all mat så misstänker jag att ni kan komma till deras stuga och antingen laga mat tillsammans eller liknande. Dvs de bjuder på maten, men då såklart under de tider de tycker att det år mat, den mat de väljer etc.  tolkar det inte som om ni skulle ha egen mat i er stuga. Sen kan hon säkert göra andra saker som inte är så bra, men det med semestern förstår jag inte vad hon gjort för fel kring. 
Svar på tråden Gjorde ja rätt