Antal sexpartners, tillräckligt?
Såg en intervju med en skådis som hade en del vilda år. Han fick frågan hur många damer det var, då svarade han "tillräckligt".
Har du haft tillräckligt, eller för få?
Såg en intervju med en skådis som hade en del vilda år. Han fick frågan hur många damer det var, då svarade han "tillräckligt".
Har du haft tillräckligt, eller för få?
Har definitivt haft tillräckligt.
Hade önskat att jag inte skulle behöva ligga med fler men eftersom jag är singel och gärna träffar en partner i framtiden så lär jag ju behöva göra det.
Jag är kvinna.
Det ultimata vore väl att träffa en kille i tonåren som är ens första o enda sexpartner för resten av livet
Har bara haft en, min fru. Det räcker för mig men hade förstås varit kul att träffa någon när man var yngre me.n det är inget jag hänger läpp för.
Jag har haft alldeles för många. Min första pojkvän hade jag inte velat vara utan och min nuvarande man givetvis. Det är de enda relationerna som har vart positiva. Så alla (75? kanske?) där mellan de två kunde jag gott skippat.
Mer än tillräckligt.
Det ultimata vore väl att träffa en kille i tonåren som är ens första o enda sexpartner för resten av livet
Har bara haft en, min fru. Det räcker för mig men hade förstås varit kul att träffa någon när man var yngre me.n det är inget jag hänger läpp för.
Jag har bara varit med min fru. Jag känner att jag missat något och hade gärna haft åtminstone par till erfarenheter.
Jag har haft ca 30 sexpartners och det är uppenbarligen inte tillräckligt eftersom jag är sexlös nu. Så hade behövt en till eller antagligen några eftersom de flesta är dåliga.
Tillräckligt för mig, hur många det är vet bara jag
Har nog haft min beskärda del :)
Är man och känner att jag haft alldeles för få känner jag. 8 st totalt varav två i långa förhållanden. Har alltid varit lite för blyg och aningslös och har i efterhand förstått att jag missat flera tillfällen där tjejer varit intresserade men jag inte förstått eller varit för "feg" för att försöka.
Jag är gift sedan länge, jag hade haft ett par enstaka sexpartners innan ("ons") och min fru inga. Kan gräma mig lite över det faktiskt, även å min frus vägnar, att vi inte haft fler. Däremot har vi en gemensam sexpartner (ons), det skulle jag gärna göra om ;)
Eftersom jag hoppas att min relation är livslång så svarar jag också tillräckligt även om antalet nog är blygsamt jämfört med vilda kändisar.
Räknas oralsex med i detta? eller bara penetrerande sex?
Definitivt inte tillräckligt!
Och det även om en del här på fl skulle anse att jag legat med alldeles för många.