• Noctem

Utan trosor...

Jag minns att jag och ett par polare satt under en ståltrappa, trappan var lite som galler, ni förstår nog. Detta var under vattenfestivalen vill jag minnas, vi drack öl o tjoade. Vi satt dock där för att vi inte hade åldern inne för att dricka öl, o just på den platsen sytes vi inte, men då och då sneglade vi upp o det var god trafik på folk som gick upp o ned i trappan. Men hör och häpna, vi fick det nästan till att så många som 1/3 av kvinnor med kjol, inte hade trosor på sig, när de gled runt i Stockholm, på Vattenfestivalen!!
     Tjejer, kvinnor och damer, har ni dagar/kvällar nu på sommaren när ni glider runt i kjol utan undisar?? Och i så fall varför?? Bara nyfiken, kom just att tänka på det bara...

• Svar på tråden Utan trosor...
  • Noctem
    Anonym (Anci) skrev 2024-05-21 19:27:37 följande:

Jag tvivlar på att ni satt under en ståltrappa under vattenfestivalen (varför skulle man göra det liksom), men vi är många som inte har underkläder. längre.

Du tvivlade på att vi satt under ståltrappan..!?
    Okej, som jag skrev, så var vi inte myndiga, o hade ej åldern inne, och där syntes vi inte... Polisen brukar vanligtvis, hälla ut öl/sprit, samt köra hem ungdomar till sina föräldrar, om de påträffades druckna!! Men du satt hemma tills du fyllde 18 antar jag?? Lr är du en Lidingöbo??
  • Noctem
    Kirenaj68 skrev 2024-07-03 22:50:23 följande:
    Istället för att dra en hittepåshistoria kunde du bara ha ställt en enkel fråga bland de kvinnliga medlemmar här om de går utan trosor på somrarna.....
    Ja, som jag svarat en och två ggr redan..Varför tror ni detta är en "hittaPåHistoria"?? Jag gjorde mkt roligt/sjukt/galet när jag växte upp...som jag minns fortfarande. Allt har inte att gör med sex, så det gör ju inte hit, till forumet. Är det så, att detta är en helt ORIMLIG historia för er, som bara gjort vad ni blivit tillsagda hela er uppväxt?? Ni har hånglat med 3-4 pers, legat med 1 som tog er oskuld, ni träffade 1 som var "okej" mellan lakanen, gifte er med denne, skiljer er efter 10-15 år, hittar 1 ny partner efter lite Tinder-träffar, och fortsätter ha lite fredags6 i enkelhet i dimmbelysning, tills ni blir änkor/änkemän??
  • Noctem
    Kirenaj68 skrev 2024-07-06 01:18:58 följande:
    Och varför ska hon vara utan trosor på krogen då? 
    Man kan exprimentera med sin partner, ta en snabbis på muggen, bli fingrad om man e på nattklubb etc...
Svar på tråden Utan trosor...