Inlägg från: Anonym (Mynta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mynta)

Jag valde trygghet över kärlek

Har varit med om detta fast på andra sidan. Jag var kvinnan som mannen förälskade sig i. 

Naturligtvis var jag också förälskad och galen. Jag levde i ett olyckligt äktenskap så jag hade med all säkerhet ändå lämnat min man, men förälskelsen blev katalysatorn som fick mig att ta steget.

Ibland undrar jag hur livet skull sett ut om vi båda skilt oss och fortsatt tillsammans. Har många goda minnen av vår tid och han kommer alltid att finnas i mitt hjärta men något inom mig säger att vi skulle haft alltför tunga bördor att bära för att relationen skulle ha fungerat.

Jag träffade en annan fantastisk man som fanns där när jag behövde honom och som jag tillslut gifte mig med. 

Hoppas du hittar en lika fantastisk kvinna.

• Anonym (Mynta)

Fattade jag helt fel som läste att TS hade skiljt sig ? Fast det var hustrun som tog initiativet.

Jag tror inte att det är så att TS terroriserar kvinnan utan helt enkelt funderar över om livet sett anorlunda ut om de fortsatt sin relation

En fråga han aldrig kommer att få svar på.

Jag tror att han kommit över det hela men har lite svårt att släppa tankarna på något han upplevde som perfekt.

Svar på tråden Jag valde trygghet över kärlek