• Anonym (Kaffedraken)

Sätter du på vad som helst?

Jag gör nog det, har blivit jättekåt på sistone. Det räcker att han/hon är attraktiv så vill jag. Jag måste inte vara kär. Åldern är inte så jättenoga heller. T o m sett en 18-årig tjej irl som är sexig. Och flera 18-åringar på dejtsidor.

• Svar på tråden Sätter du på vad som helst?
  • Anonym
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-24 10:32:32 följande:

Jag gör nog det, har blivit jättekåt på sistone. Det räcker att han/hon är attraktiv så vill jag. Jag måste inte vara kär. Åldern är inte så jättenoga heller. T o m sett en 18-årig tjej irl som är sexig. Och flera 18-åringar på dejtsidor.

Enbart tecknat eftersom jag är den enda som vågar gilla det fast alla andra ljuger och säger att de inte går igång på det. Det har jag bestämt.
  • Anonym (Mx)

Det enda du sättet på är datorn. Sedan sitter du och dagdrömmer på dejtingsppar och skriver inlägg på FL. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Mx) skrev 2024-05-24 11:04:51 följande:
    Det enda du sättet på är datorn. Sedan sitter du och dagdrömmer på dejtingsppar och skriver inlägg på FL. 
    Touché Skrattande
  • Anonym (Ehmm)

Absolut inte! 

Jag är alldeles för kräsen, och är hellre utan sex än att ha sex med fel person!. 

När du i ena stunden säger att du kan ha sex med vem som helst, och i andra stunden säger att du sett en sexig18 åring så motsäger det ena det andra. En 18 årig sexig tjej är verkligen inte vad som helst. Det är långt över din liga. 

• Anonym (Mx)
    Anonym (Ehmm) skrev 2024-05-24 11:16:32 följande:

Absolut inte! 

Jag är alldeles för kräsen, och är hellre utan sex än att ha sex med fel person!. 

När du i ena stunden säger att du kan ha sex med vem som helst, och i andra stunden säger att du sett en sexig18 åring så motsäger det ena det andra. En 18 årig sexig tjej är verkligen inte vad som helst. Det är långt över din liga. 

Har KD någon gång varit logisk? 

Det han skriver om finns bara i hans huvud. Han har aldrig upplevt det. Därför fungerar inte logik för honom. 

• Anonym (/)

Jag har aldrig haft sex men inte en chans att jag skulle sätta på vad som helst. Jag ska vara tänd på henne och hon ska vara tänd på mig, det är grunden. Så nej, jag kan inte tänka mig sätta på vad som helst. Men nu ska jag gå och sätta på kaffebryggaren. 

• Anonym (M)
    Anonym (/) skrev 2024-05-24 11:21:07 följande:

Jag har aldrig haft sex men inte en chans att jag skulle sätta på vad som helst. Jag ska vara tänd på henne och hon ska vara tänd på mig, det är grunden. Så nej, jag kan inte tänka mig sätta på vad som helst. Men nu ska jag gå och sätta på kaffebryggaren. 

Har du krav minskar dina chanser att någonsin få ligga.
  • Kirenaj68

På vad som helst? Antar att du menar vem som helst eller tar du närmaste tall om du inte kan hålla dig längre?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Kirenaj68 skrev 2024-05-24 12:56:31 följande:
    På vad som helst? Antar att du menar vem som helst eller tar du närmaste tall om du inte kan hålla dig längre?
    Ja, men man brukar väl säga så, sätter på vad som helst. Jag skulle föredra en man eller en kvinna.
  • Anonym (R)
    Anonym (/) skrev 2024-05-24 11:21:07 följande:

Låter som du fjäskar för kvinnorna på FL i hopp om att någon ska vilja ligga med dig. Patetiskt. 
Svar på tråden Sätter du på vad som helst?