Inlägg från: Anonym (Kalla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kalla)

Familj accepterar inte min sambo

Jag tänker att det är du som skulle bjudit hem dom först. Har du gjort det, och vad hände då?

• Anonym (Kalla)
    Anonym (Ts) skrev 2024-05-26 11:07:29 följande:
    Skulle du vilja bjuda hem någon till dig som sagt något negativt om din partner? 

Ja, om jag på allvar vill att de ska ändra uppfattning om honom. Du vill ju att de ska träffa honom, så varför inte ta initiativet själv?

• Anonym (Kalla)
    Anonym (Ts) skrev 2024-05-26 20:05:24 följande:
    Haha nej, man kanske inte vill bjuda hem familjen innan man vet att det är seriöst
    Man när det blev seriöst, varför bjöd du inte då? Det blev väl inte seriöst i förra veckan, eller?
  • Anonym (Kalla)
    Anonym (Ts) skrev 2024-05-26 20:16:06 följande:

?Du hade ju en chans att bjuda hem dom innan de skapat En negativ uppfattning om honom. omoget att blocka.?

Dem skapade en negativ uppfattning pga ålderskillnaden innan det ens blivit seriöst. 

Vi är olika men för min del har jag jävligt svårt att bjuda hem folk som väljer att skapa negativa åsikter innan de ens träffat personen. 

Då får du vänta tills de bjuder in, om du inte vill det själv. Det är ju du som vill att de ska träffas, och inte dom. Så varför ska de bjuda in?
Svar på tråden Familj accepterar inte min sambo