BF Februari 2025
Hej!
Hoppar också gärna in i tråden. Är gravid i v. 11 med mitt tredje barn. Har två barn sedan tidigare på 7 år och 5 år. Är gärna med i någon Facebook-grupp om det finns ännu?
Hej!
Hoppar också gärna in i tråden. Är gravid i v. 11 med mitt tredje barn. Har två barn sedan tidigare på 7 år och 5 år. Är gärna med i någon Facebook-grupp om det finns ännu?
Här är en ny länk ifall den fungerar : https://fb.me/g/p_ncyR4ER7fVsS8XXD/0O1KnD8t

( Matilda )
håller med dig om att det är skönt att checka av kub! Men jag tycker fortfarande allt känns så overkligt, väntar på sparkar och växande mage!
Hur tänker ni tjejer. Är det någon som ska försöka ta reda på kön vid nästa Ul? Borde ju bara runt vecka 18.
jag hittade ett forum här där folk gissat enligt NUB-teori och slängde in en bild där. Verkade som att en av tjejerna är riktigt kunniga i området! Nu syntes tyvärr inte nubben speciellt på mina 2 bilder. Typiskt ☺️ så nyfiken !
Jasså okej :) Då fick ni göra ett NIPT privat? Har fått för mig att det är jätte dyrt ???? Men det kan ju såklart vara 100% värt det.
Spännande! Nä jag kan inte hålla mig, har precis som du kikat in tidigare 2 grav och fått reda på kön. Och visst stämde det dom 2ggr. Sålänge BM är säker så vill jag absolut veta! Tycker det har varit fint att veta innan. Med namn, som man hunnit känna på och kalla magen.
jag har en av varje. Så ett frisk barn ❤️ är allt jag önskar mig!
V. 15 (14+2) och magen har ni börjat växa lite, innan har jag bara upplevt att kläderna suttit lite tajtare men nu börjar den att synas lite mer ❤️
Men alltså vad har man på sig? Och var köper men SNYGGA kläder som magen får plats i? Typ jeans?
Just nu har jag bara typ träningstights som passar, inga andra av mina byxor funkar längre...
Och idag kliar magen sjukt mycket, inte liksom utanpå huden så man kan klia tillbaka utan snarare innanför huden... Tips på hur man gör för att står ut med det utan att bli knäpp? 😂
Väldigt svårt med kläder! Hittade två par ?kostymbyxor? med resår. Hoppas kunna ha dem ett tag i alla fall. Hade gärna haft jeans men mina vanliga går inte att knäppa längre och gravidjeans är alldeles för stora över magen eller för små över höfterna 🙈
Tyvärr stannade inte vår lille kvar hos oss. Igår v. 16+2 fick vi konstaterat hjärtstopp på UL efter undersökning pga misstänkt vattenläckage och mol. Det hade skett nyligen då han uppskattades till lite större än den vecka han var i. Idag satte de igång mig och för ca 2h sedan kom vår ängel. Liten liten men så fin. Må han vila i frid!