Han anmälde henne!?
Det är pappans fel alltihop. Det är inte skolans ansvar att två vuxna som är föräldrar inte kan visa ömsesidig respekt mot varandra. Inte skolans jobb att uppfostra vuxna människor. Är det någon jag hade varit arg på så är det pappan, men först velat prata med honom sansat för att se om han inte missförstått något, att han trott det inte skulle vara några problem att han, hans flickvän och jag då (mamman) ska vara där allihop. Om han gjort det med flit för att stänga mig ute från den här viktiga dagen - då hade jag blivit arg på honom, men fortfarande inte skyllt på skolan. Sedan fattar jag inte riktigt problemet här, är det att två är anmälda att vara där denna dag så är det bara för flickvännen att backa, det hade jag gjort utan problem om jag varit flickvän, sånt fattar man väl, likaså hade det inte varit något fel om pappan sagt till flickvännen att hon inte kan vara med då mamman ska vara det. Det här måste gå att lösa.
plast mamma kanske har god relation med dotter och då självklart klickar han in henne.
TS får väl prata med pappa som vuxna människor gör