Anonym (Tea) skrev 2024-09-25 09:56:15 följande:
Ofattbart! Men jag tror TS har målat upp en falsk fantasibild av att han vill bo med henne. Jag tror snarare att han inte vill det men vågar inte säga något utan använder dottern istället.
Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-09-25 10:02:08 följande:
Exakt vad jag också tror. Med tanke på hur mycket ts avskyr hans älskade dotter förstår jag honom helt och fullt. Hade aldrig velat bo med någon som hatade mina barn!
Anonym (hem) skrev 2024-09-25 10:16:02 följande:
Ja, jag tror också det. Och det kan vara så att han sagt till TS att han inte vill, men att hon vägrar lyssna eller så är han feg och inte säger som det är.
Kan också vara så att dottern är den som ser igenom TS, ser henne för den hon är och hur toxisk hon är. Och därför hatar TS henne samtidigt som dottern vill vara hemma så att TS inte flyttar in trots allt.
Låter också lite som att TS projicerar sitt eget beteende på dottern. Det är ju TS som är och vill ha allt det hon uttrycker att dottern är och vill ha. Det är TS som beter sig som en osjälvständig igel som vill bo billigt på mannens bekostnad och att han ska ta hand om henne.
Vad får man som person ut av att öppet sitta och fantisera så här elakt om en annan människa på nätet?