• Anonym (Kaffedraken)

Känna på trosor och annat i tvättstugan?

När man tvättar ibland håller en del fortfarande på att torka sina kläder. Ibland är det stringtrosor och annat sexigt som hänger i torkskåpet. Brukar ni känna på dom och fantisera att det är en ung sexig tjej som har dom på sig i vanliga fall? Tror ni att tjejer hade gillat att få sexiga kommentarer om det i tvättstugan?

• Svar på tråden Känna på trosor och annat i tvättstugan?
  • Anonym (Sexiga underkläder)

Tur att jag har en egen tvättmaskin så ingen snuskgubbe kan känna på mina underkläder  i tvättstugan

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Sexiga underkläder) skrev 2024-05-30 18:56:47 följande:

Tur att jag har en egen tvättmaskin så ingen snuskgubbe kan känna på mina underkläder  i tvättstugan

Hade du tyckt om att få sexiga kommentarer?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Fjäril kär skrev 2024-05-30 19:27:59 följande:

Men nu är du bara äcklig kaffedraken... du kan bättre än så här 

Ja, manlig sexualitet är äcklig.
  • Anonym (?)
    Fjäril kär skrev 2024-05-30 19:27:59 följande:

Men nu är du bara äcklig kaffedraken... du kan bättre än så här 

Nää, Kaffedraken kan verkligen inte bättre än såhär.
    Nu är det en möjlighet att någon kapat "nicket" men  - alla ämnen är desamma men språkbruket grövre. 
    Kan ju i.o.f.s bero på lågvatten i medicinskåpet .....
  • LillaTjockaBertil

Tänk dig att du står och pillar på en annan tjejs trosor i tvättstugan när tjejen som äger trosorna kommer in och blir helt chockad varpå du utbrister något i stil med "Vilka sexiga trosor. Jag skulle gärna vilja se dig i dem någon gång".

Tänk dig då att tjejen inte alls uppskattar kommentaren och dessutom blir skitsur för att du pillar på hennes trosor och skäller ut dig efter noter och framöver fäller kommentarer som "äckel" och "pervo" varje gång ni möts i trapphuset efter denna händelse.

Tänk dig sedan att du en tid senare får kontakt med en annan tjej som du börjar dejta och allting känns fantastiskt bra, tills ni efter en dejt går hem till dig och naturligtvis möter tjejen från tvättstugan i trappan.

• Anonym (Kaffedraken)
    LillaTjockaBertil skrev 2024-05-30 19:57:33 följande:

Tänk dig att du står och pillar på en annan tjejs trosor i tvättstugan när tjejen som äger trosorna kommer in och blir helt chockad varpå du utbrister något i stil med "Vilka sexiga trosor. Jag skulle gärna vilja se dig i dem någon gång".

Tänk dig då att tjejen inte alls uppskattar kommentaren och dessutom blir skitsur för att du pillar på hennes trosor och skäller ut dig efter noter och framöver fäller kommentarer som "äckel" och "pervo" varje gång ni möts i trapphuset efter denna händelse.

Tänk dig sedan att du en tid senare får kontakt med en annan tjej som du börjar dejta och allting känns fantastiskt bra, tills ni efter en dejt går hem till dig och naturligtvis möter tjejen från tvättstugan i trappan.

Ja, det är ett fiktivt scenario.
  • Anonym (Sexiga underkläder)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-30 19:18:41 följande:
    Hade du tyckt om att få sexiga kommentarer?
    Inte i tvättstugan 
  • Anonym (Bläää)

Ja, Kaffedraken, ge tjejer sexiga kommentarer om deras stringtrosor i tvättstugan, gör det. Så blir du polisanmäld för sexuella trakasserier och får lite nytt innehåll i ditt liv och kanske får mindre tid att skriva strunt och älta på FL. 

• Anonym (Skärp dig f)

Nej, det är inget manligt beteende utan endast ett creepigt incelautistiskt dito.

Svar på tråden Känna på trosor och annat i tvättstugan?