Inlägg från: Anonym (Jessica) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jessica)

Ska ni fira en torr midsommar?

Ja jag har inget behov av att dricka alkohol. Gjort det i övre tonåren men sen räckte det.

Alltid kul att se folks miner när man säger att man bara inte vill. Antingen tror dom man har priblem eller att man är tråkig , några ser upp till det 

Jag mår dåligt av det både psykiskt och fysiskt, har lika kul/tråkigt (beror ju på vilka man är med) och så tycker jag det är kul att glo på alla fyllon som gör bort sig 

• Anonym (Jessica)

Får ont i tänderna av dr också, så kan inte tugga på en vecka. Är liksom inte värt det

• Anonym (Jessica)

Är uppvuxen med ett jäkla supande med en morsa som söp sönder sig med jämna mellanrum och kastade glas i golvet. Alltid skulle dricka vin om kvällarna /helgerna. 

Det har väl skapat min attityd mot alkohol. Men jag är stolt över den. Folk får tycka vad de vill. 

Om nån försöker tvinga mig / hetsa till att jag ska dricka sätter jag mig bara ännu mer på tvären och vill verkligen inte. 

Jag fattar inte ens varför folk gör en grej av det. Det är ju umgänget som det beror mest på. Är man så torr nykter kanske man borde öva upp sitt självförtroende så man vågar slappna aaaaasv som de flesta säger även nyktert 

• Anonym (Jessica)

Ännu roligare är det när jag väl väljer att dricka typ en gång om året. då Är det den lilla nykteristen som hoppar på borden. Ojdå. 

• Anonym (Jessica)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-31 14:33:49 följande:
    Om du vill något annat istället kan du gärna höra av dig.Flört
    Som vad. 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-31 14:35:45 följande:
    Något sexigt, samlag med sprut, du får gärna suga mig innan.
    Aldrig. 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-31 14:37:56 följande:
    Då missar du något.Flört
    Nej
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-31 14:39:58 följande:
    Du kanske gillar andra kvinnor. Annars hade du fått flera orgasmer med mig, kanske skön spermasex som avslutning. Kanske även påsättning där bak om du hade velat.
    Men lägg av!!!!!!!
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-31 14:43:19 följande:
    Okej, om du skulle ändra dig: 0726414609 eller [email protected]

Sluta. 
Svar på tråden Ska ni fira en torr midsommar?