• Anonym (Vilja)

Skulle ni vilja bo i USA?

En del killar jag känner vill till USA och starta sitt liv där. Många inom IT sektorn. Singlar. 

Skulle ni vilja bo i USA?

• Svar på tråden Skulle ni vilja bo i USA?
  • Tecum

Aldrig i livet! Folk som väljer en kriminell galning till president, ett sånt land vill jag inte ens besöka!

• Anonym (nej tack)

Håller med ovanstående. Vill inte ens besöka USA längre, att flytta dit vore totalt otänkbart.

• OlgaElvira

Det beror på var i USA. Fick jag välja var utan att ta hänsyn till möjligheterna till försörjning, då skulle jag välja Colorado. Mäktig och varierad natur.

• Anonym (Vilja)

Ifall ni fick fyra ggr så mycket i lön? USA betalar bra? 

• Anonym (...)

Varit i usa vid flera tillfällen, skulle aldrig vilja bo där. Amerikanare är störda och hjärntvättade. Trevliga om man är vit svenska som jag dock - men fortfarande störda och hjärntvättade.

• Anonym (Agnes)

Om det var Alaska, absolut. Älskar naturen.

• Anonym (Å)

Nej usa har aldrig lockat , skulle jag dra över Atlanten så är de Kanada som gäller 

• Less is more

Inte jag, men jag förstår att män inom.IT-sektorn vill flytta dit. Gissar att de vill flytta dit för att de får hög lön. Det är ju ett äventyr att flytta runt och gå nya erfarenheter, förstå andra länder...

Om du tjänst väldigt bra kan det säkert vara intressant och spännande att bo i USA i några år. Vet en tjej som hängde med som hemmafru med deras barn. De besktiver det som de bästa åren i deras liv.

Tyvärr tycker jag att USA verkar vara skränigt och skitjobbigt. Vissa amerikanska dialekter och när kvinnor pratar skär sig i öronen hos mig.

Svar på tråden Skulle ni vilja bo i USA?