• Anonym (Kvinna i par)

Låt min man ha sex med annan kvinna

Vi är ett gift par närmare 60 år, 
    Jag kvinnan sitter sedan en tid i rullstol och sex är något som ej funka längre för mig mer,
    Jag och min man älskar varandra jätte mycket
    För en tid sedan tog jag upp samtal med min man att han får skaffa sig en älskarinna
    Han fråga hur jag menade och varför,
    Sa att bara för jag inte kan så ska han inte bli påverkad att aldrig kunna ligga med en kvinna,

Var tydlig med att det är inte en relation du får utan bara möten med nån kvinna
    För mig så betyder det mycket få se min man lycklig

Efter det gått nån vecka vi diskuterat det så frågade han hur det skulle gå till om han träffade nån
    Sa att bäst är om ni träffas här vi har ju stort hus och hela övervåningen tom

Han frågade om det gick bra med en lite yngre tjej
    Jo, det ska ju gå bra för mig svarade jag
    Är det någon du specifik tänker på fråga jag han
    Fick till svar att för en tid sedan hade vi en jätte trevlig tjej här i huset som tapetserade om några rum och att han tyckte hon var söt,

Svarade att hon är väll runt 25 år och har säkert kille och dessutom inte säkert hon tycker om äldre män,

Han svarade det har hon inte
    Hur vet du det
    Jo, jag har varit in på hennes instagram och där hade hon skrivit hon var själv,

Jag sa att för mig får du jätte gärna träffa hon

Efter han kontaktat henne där så fick han svar efter nån dag att hon var  intresserad och att han gärna får ringa hon

Efter dom ringt varandra under två veckor så hade dom bestämt hon skulle komma hit lite senare på fredag kväll,

När fredag kom så märker jag hur nervös min man är men sedan så glad han är,

På kväller kommer hon hem till oss, hon heter mari och 27 år

Dom sätter sig i köket och vi sitter där alla tre och pratar och dricker vin

När det gått ett tag fråga mari om det gick bra hon stannade där över natten då hon druckit
    Båda jag och min man sa det går jätte bra

Nästan direkt vände sig mari till min man och sa att du kan väll visa vart jag ska sova, ska bara hämta en väska från bilen först,

När hon gjort det går dom båda upp till övervåningen där vi har extrarum

Nästan omgående hörde jag dom börja prata och skrattade

Förstod direkt vad som höll på hända

Efter ytterligare en stund hör jag hur dom knullar
    Känner igen min mans ljud även det var längesedan
    Hör hur dom byter ställningar och prat mellan

Efter dom varit där nästan en timme blir det tyst och senare kommer dom ner 

Dom tar var sin glas vatten och sätter sig vid köksbordet, svettiga

Jag ser hur lycklig min man är men även hur bra mari mår

Vi pratar inget om vad som hänt utan om allt annat

Kvällen slutar med att när min man fåt ner mig i min säng går han upp till henne och stannar där över natten

Det som händer sedan kan jag skriva om senare men min fråga är

Är det fel att låta min man träffa nån, fast det är jag som vill det
    Gör jag fel mot min man,
    Är det dumt att dom är här i vårat hus
    Kan det bli fel för hon
    Är det fel att jag är i närheten eller ska dom träffas helt skälva

Förstår många kan tycka min ide till det är osmakligt men är nått jag vill

Har någon nån liknande erfarenhet 

• Svar på tråden Låt min man ha sex med annan kvinna
  • Anonym

Tips till nästa tråd:
    Kom med frågan innan den detaljerade sexnovellen som tar en halv kväll att läsa, och försök inte att skriva denna som någon sorts jävla dikt som kräver märklig styckeindelning etc.

• Anonym (Nike)

Hej TS,
    Inget fel. Det är bara snällt av dej.

• Anonym (Kvinna i par)
    Anonym (Nike) skrev 2024-06-01 23:48:27 följande:

Hej TS,

För ville jag bara skriva till den som skev innan att jag skulle ha börjat med frågan innan jag berättade om innehållet,
    Anledningen var för visa situationen innan man tycker något om upplägget

Jo,det är så jag vill se det att man är snäll till den man tycker om och inte hindra den från att i detta fal ha sex med en kvinna även om det inte är jag

Har någon annan låtit sin partner eller själv fått lov träffa andra så för ni skriva och berätta hur det var och hur ni lagt upp det

Käns nu som jag har en 10 år yngre man hemma

• Anonym (Kvinna i par)
    Anonym (Nike) skrev 2024-06-01 23:48:27 följande:

Hej TS,

Min man och jag har haft besök av mari i helgen
    Hon är så gullig av sig, hade tagit med sig saker för att göra middag här
    Sedan var dom på övervåningen stora delar av kvällen

Min fråga är att kan jag göra nått fel mot mari när hon träffar min man

Tänkte är det nånting som kan bli hämmande för henne senare när hon träffar någon

Är lite rädd att vi gör fel mot henne och jag är lite rädd jag gör fel mot min man
    Han kanske inte tror jag älskar honom när jag låter han träffa henne

Det är nog inte många som har liknande situation
  • Anonym (Man 45)

Jag tycker ändå att det finns något vackert i detta. Så länge du faktiskt mår bra i det här arrangemanget ser jag inget omoraliskt i det, snarare kärlek. Men det är nog viktigt att ni har en nära dialog du och maken, känslor är ju inblandade och det kan säkerligen bli så att någon blir sårad på ett eller annat sätt

• Anonym (Nike)
    Anonym (Man 45) skrev 2024-06-03 09:08:54 följande:

Jag tycker ändå att det finns något vackert i detta. Så länge du faktiskt mår bra i det här arrangemanget ser jag inget omoraliskt i det, snarare kärlek. Men det är nog viktigt att ni har en nära dialog du och maken, känslor är ju inblandade och det kan säkerligen bli så att någon blir sårad på ett eller annat sätt

Håller med. Bara fint av dej TS och viktigt med bra dialog med mannen. 
    Anonym (Kvinna i par) skrev 2024-06-02 23:04:36 följande:

Tänkte är det nånting som kan bli hämmande för henne senare när hon träffar någon

Är lite rädd att vi gör fel mot henne och jag är lite rädd jag gör fel mot min man

Mari vet om förutsättningarna och då är hon vuxen att ta egna beslut. Den stora risken är väl om hon skulle bli gravid? Nu tänker jag främst på dej TS: Har du tänkt på det? Att hon råkar bli gravid och väljer att behålla. Vad känner du inför det? 
  • Anonym (Kvinna i par)
    Anonym (Nike) skrev 2024-06-03 10:43:07 följande:
    Håller med. Bara fint av dej TS och viktigt med bra dialog med mannen. 
    Anonym (Kvinna i par) skrev 2024-06-02 23:04:36 följande:

Mari vet om förutsättningarna och då är hon vuxen att ta egna beslut. Den stora risken är väl om hon skulle bli gravid? Nu tänker jag främst på dej TS: Har du tänkt på det? Att hon råkar bli gravid och väljer att behålla. Vad känner du inför det? 
    Hon har p stav st det kan inte hända

Första gången när dom skulle träffas här ville hon min man skulle ha kondom
    Så min man fick första gången köpa kondom och använda
    Men det användes bara först gången dom låg med varandra, resten av kvällen och på morgon tyckte hon inte det behövdes

Min man berättar allt, det är krav när jag låter han ha detta upplägg

Även om jag själv inte kan längre kan tycker jag om höra dom ligga med varandra

Skulle inte vilja se dom det skulle vara olämpligt

Tydligen gillar hon min man håller henne i håret när han bakifrån tar henne

Är det ovanligt att en kvinna tycker om det
  • Anonym (sant?)

Jag har faktiskt lite svårt att tro på det här. Mannen är runt 60 år och "Mari" är 25. Om det nu är sant, får hon betalt? Är hon kanske prostituerad? Jag tror inte att en så pass ung tjej skulle ställa upp på detta.

• Anonym (sant?)

Blir ännu mera tveksam när jag läser texten än en gång. Det låter som en invandrare, och en man, som har skrivit texten. Och en kvinna i 60-års åldern skriver inte "kxxxxa". Jag tror att det är en påhittad historia.

• Anonym (sant?)

"Bor i ett stort hus" men "hör hur de byter ställning". Detta är nog en stor bluff med mycket dålig svenska.

Svar på tråden Låt min man ha sex med annan kvinna