Sambos underkläder
Jag och min sambo, båda i 30-årsåldern, har varit ett par i 6 år och föräldrar i 2. Vårt samliv är mycket bra på de flesta plan även om sexlivet varit ett problemområde under större delen av vår relation. Trots det har vi varit och är lyckliga tillsammans.
Det är en sak jag funderat över från och till sedan början av vår relation. Min sambo äger nämligen flera RIKTIGT sexiga underkläder. Flera olika typer av string, raffiga stay-ups och genomskinliga trosor. Jag känner att jag har lote svårt att förklara det på ett bra sätt men det är verkligen flera riktigt porriga underkläder.
Dilemmat är att jag ALDRIG har sett henne i några av dem på 6 år. Inte en enda gång. Jag har nog sett henne i string kanske 4 ggr. 2 ggr som skämt, 1 när hon skulle på arbetsfest och 1 gång nör vi skulle ha sex. Ingen av gångerna var det någon av de jag pratar om utan ett par vanliga.
Jag har försökt lite smått inbjuda henne att berätra vad hon har haft dem till några gånget men hon har inte nappat. Ett par gånger har jag faktiskt frågat mer eller mindre rakt ut men inte riktigt fått något svar. Någon gång har hon sagt att hon aldrig använt dem, viljet jag är klart skeptisk till. Att det skulle vara gåvor från en gammal pojkvän är inte troligt då jag är hennes första sedan yngre tonåren.
Så nu är det upp till er, vad kan det röra sig om? Är det här något jag borde fråga tydligare om eller är jag bara knäpp och kanske lite svartsjuk?