Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

Sambos underkläder

Anonym (Funndersam) skrevs 2024-06-03 20:14:39 följande:
    Fast vår historia är ju en del av oss. Det mesta av vad vi gör, tänker och tycker grundar sig i tidigare val och händelser. Uttrycket "alla har en historia" är ju inte skapat ur ingenting?

Det här har ingenting att göra med att döma eller misstänkliggöra. Jag är mest nyfiken. Om du hade hittat en poesisamling med din partners namn på, hade du inte undrat?
    Släpp dina hjärnspöken. Det kan bero på massor av orsaker att hon inte använder dem. 
    Gör inte så stor sak av det. 

Ett sätt att hantera det kan väl vara att du vid väl valda tillfällen helt enkelt förklarar för henne att du skulle gärna uppskatta att hon använde några av de fina underkläder som hon har. 

Klä upp dig själv inför nåt tillfälle när det passar och berätta i all enkelhet att du skulle bli glad om hon testade några av plaggen - nästa gång ni går ut och äter och/ eller är på nån festligare tillställning eller så

Lycka till!
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Funndersam) skrev 2024-06-03 22:46:25 följande:
    Men vad kan man ha för skäl för sådana gränser? Som ett par delar man väl varandras allt? Visst har väl alla tankar i sitt allra innersta som man inte delar med någon men saker man gjort är väl inget känsligt ämne? Jag gillar öppna kort. Jag döljer inget för henne så länge hon vill veta. Varför ska jag hymla med vad jag gjort och vem jag varit? 

Är jag konstig?
    Eller också döljer hon inget alls, sluta komma med konspirationsteorier är mer eller mindre det råd du fått av flera här. Lyssna på det!

Hon har säkert hon bra förklaring, det kanske helt enkelt är så att hon inte tycker att det känns bekvämt att visa sig för dig av nån anledning, komplex, nåt hon fått för sig osv. Eller som nån skrev, hon tycker det känns fint när hon handlar det men sen blir det helt annorlunda att bära det.

Krama henne och säg att hon är världens bästa, samt att du skulle tycka det var sexigt att se henne i stayupstrumpor nån gång. Om hon sedan nån testat det och inte gillade det är väl inte så konstigt..En del gillar det, andra inte.
Svar på tråden Sambos underkläder