• Anonym (Kalle A)

Solskenshistorier. Det där knullet som fick livet att vända!

Berätta om knullet som gav dig nytt hopp efter en lång tid av meningslöshet.

Finns det ngn solskenshistoria?

• Svar på tråden Solskenshistorier. Det där knullet som fick livet att vända!
  • Anonym (M)

Jo jag träffade en kille i höstas som var allt jag någonsin kunnat drömma om. Jag hade aldrig gissat att någon skulle kunna vara så skön! Det blev andra problem längre fram men det passar inte i en solskenshistoria....

• Anonym (P)
    Anonym (Kalle A) skrev 2024-06-07 20:03:46 följande:

Finns det ngn solskenshistoria?

O ja. Jag träffade en yngre man som väckte hela min kropp till liv. Sexet är outstanding och vi njuter båda ohämmat. Vi provar på allt möjligt (och omöjligt!) tillsammans 😋
  • Anonym (inexist)

Jaha de var en sådan tråd .. Ja då ska jag nog sluta skriva

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (P) skrev 2024-06-07 20:52:01 följande:
    O ja. Jag träffade en yngre man som väckte hela min kropp till liv. Sexet är outstanding och vi njuter båda ohämmat. Vi provar på allt möjligt (och omöjligt!) tillsammans 😋
    Och jag har varit den unga mannen som väckte en mogen kvinnas kropp till liv.  Hennes första vaginalorgasm (flera) på decennier.  Helt obeskrivligt amazing.     Hon hade bara haft tråkig gubbsex sedan hon lämnade sin timida och tråkiga byråkratman. 

Jag var en ung vrålkåt man på 24, och hon va en ytlig kompis morsa på 52. Själv fick jag också ett seksuelt "lyft" den natten (+morgonen), jag upptäcte den oerhört starka seksuella attraktionen och kemin det kan bli mellan mogen het kvinna och kåt ung man. Mogna/äldre kvinnor blev "min grej" efter den natten. Tack kära J... du ändrade mitt (sex)liv.
  • Anonym (Runkpellar, lämna forumet)

Nej.

• Anonym (Otroligt men sant)

Jodå, och det visade sig att solen faktiskt lyser ur min skönt rundade bakdel. Skrattande

Fast kan inte ge några detaljer här för då kommer FL- moralpolisen.

• Anonym (P)
    Anonym (norrmannen) skrev 2024-06-07 21:33:22 följande:
    Och jag har varit den unga mannen som väckte en mogen kvinnas kropp till liv.  Hennes första vaginalorgasm (flera) på decennier.  Helt obeskrivligt amazing.     Hon hade bara haft tråkig gubbsex sedan hon lämnade sin timida och tråkiga byråkratman. 

Jag var en ung vrålkåt man på 24, och hon va en ytlig kompis morsa på 52. Själv fick jag också ett seksuelt "lyft" den natten (+morgonen), jag upptäcte den oerhört starka seksuella attraktionen och kemin det kan bli mellan mogen het kvinna och kåt ung man. Mogna/äldre kvinnor blev "min grej" efter den natten. Tack kära J... du ändrade mitt (sex)liv.
    Låter ju helt fantastiskt! 
    Jo, men det blir ju lite så. Min man föredrar tv, öl och garaget framför mig och vårt (fd) sexliv. Den yngre fann jag på jobbet och shit vilket sex det blivit. Han 26, jag 48. 
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (P) skrev 2024-06-07 22:58:35 följande:
    Låter ju helt fantastiskt! 
    Jo, men det blir ju lite så. Min man föredrar tv, öl och garaget framför mig och vårt (fd) sexliv. Den yngre fann jag på jobbet och shit vilket sex det blivit. Han 26, jag 48. 
    Härligt !   Kör på och njut   Flört
  • Anonym (H)

Två månder efter jag bröt upp från ett långt förhållande. Måde skitdåligt och gick med kompisar på krogen. Krogragg och skitdåligt fyllesex.  Men blev en brytpunkt för mig och jag kunde börja gå vidare.

• Anonym (P)
    Anonym (norrmannen) skrev 2024-06-07 23:47:40 följande:
    Härligt !   Kör på och njut   Flört
    Det gör vi! Tre år nu och det blir bara bättre 🤭
Svar på tråden Solskenshistorier. Det där knullet som fick livet att vända!