• Anonym (dance)

Blond eller mörk?

Vad är sexigast?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blond eller mörk?
  • Mayjel

Bryr mig inte så mycket. Har gillat både ljusa och mörka män.

Så länge det är en lagom nyans på håret om man säger så. Gillar inte kolsvart hår eller vitblont. Det är för extremt på nåt sätt. Platina ser så barnsligt ut, särskilt på män. 

• Anonym (Anonym)

Tycker det beror helt på hans naturliga färger, har man mörkt hår matchar hudtonen m.m
    Likadant med blond hår och hudton m.m. 

• Anonym (Blondie)
    Anonym (gg) skrev 2025-02-26 20:46:19 följande:
    De flesta äkta blonda har mörkt könshår.
    Då är de inte äkta blondiner.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-02-27 22:20:57 följande:

Tycker det beror helt på hans naturliga färger, har man mörkt hår matchar hudtonen m.m
    Likadant med blond hår och hudton m.m. 

Men för att svara på frågan, så faller jag oftast för mörka män. Kanske för att jag själv är brunett. Vi dras ofta, till dom som liknar oss själva, har jag hört.
  • Anonym (hmmmm...)

Jag tycker jag är sexigast i svart hår. Sötast i blont eller ""naturligt"" rött och mest presentabel som brunett. 

Jag har haft rött hår, lila hår, mingrönt hår, hår i flera färger. Men animehår ihop med min tatueringar och bröstförstpring ser lite väl....korkat ut. Så kör på hårfärger som skulle kunna vart naturliga numera. 

Min naturliga hårfärg ser ut ungefär som senap. Inte blond... gulbrun lös i magen färg. Den tror folk är färgad men så jävligt ser det ut naturligt. 

• Anonym (gg)
    Anonym (Blondie) skrev 2025-02-27 22:31:03 följande:
    Då är de inte äkta blondiner.
    Jo 
  • Anonym (ccc)

Jag spådde mig i yngre dagar och till sist frågade jag han om det var nåt jag skulle akta mig för.....han funderade och sade "Ja det ska vara för mörkhåriga kvinnor".  Haha. Jag är totalt hängiven dessa mörka skönheter och har farit illa ibland av dem...men "no pain, no gain". 

• Anonym (Blondie)
    Anonym (gg) skrev 2025-03-01 00:37:00 följande:
    Jo 
    Haha, nej!
  • Anonym (hmmmm...)

Varför blev mitt inlägg minusat? Vad gjorde jag för fel nu? :(

Sorry det är offtopic men sa jag något autistiskt där? :(

• Anonym (--)
    Anonym (hmmmm...) skrev 2025-03-02 15:05:30 följande:

Varför blev mitt inlägg minusat? Vad gjorde jag för fel nu? :(

Sorry det är offtopic men sa jag något autistiskt där? :(

Jag satte ett minus på din text men förklarar jag varför så går det offtopic.
Svar på tråden Blond eller mörk?