• Benny62

Hur funkar Happypancake?

Hej Jo man ser när ett meddelande är läst det står läst eller en profil bild på den personen under ditt meddelande 
    Jag är man och har också mycket svårt att få kontakt på den sajten tyvärr man är väl för udda eller så..

• Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 08:46:30 följande:
    Okej, då har de antagligen inte sett att jag skrivit till dem än.
    Jo det syns och min mobil plingar till om jag får ett meddelande 
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 09:02:32 följande:
    Är det då vanligt att folk inte läser meddelanden de får?

Kan det vara så att jag inte syns än därför att jag nyligen registrerat mig? Eller får man inte upp notiser ifall meddelandet är från någon som inte faller inom sökkriterierna man ställt upp? Fast det är förstås ändå konstigt att ingen ens läst meddelandet.

Jag ser som sagt ganska bra ut. Folk kallar mig rent av vacker, och jag är van vid att få komplimanger annars, som när jag går på stan och dylikt. Därför blir jag förvånad, speciellt när jag har läst på olika forum att kvinnor ska kunna välja och vraka på dejtingsidor  // Tungan ute
    Jo man syns väl ganska fort när man har blivit medlem och det går snabbt när man lägger till bilder.
    Det är ju konstigt att inte du som är en fin kvinna inte får besök jag är man och då står man inte högt 
  • Benny62
    Kosmos skrev 2024-06-09 09:32:20 följande:

Har varit på sidan i flera år och kan säga dig en sak. Nu är jag förvisso man men min erfarenhet säger mig att bara ca 1/100 meddelande och flörtar så har personen besökt min profil och tittat på mina bilder. Det har till och med varit så att flera jag skickat meddelanden till sen aldrig mer har loggat in igen. Tillfällighet eller ej vad vet jag.

Vad jag vet är att uppförsbacken är brantare för män en kvinnor.

Instämmer helt vad du skriver 
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 09:35:04 följande:
    Jag tycks alltså inte stå speciellt högt i värde jag heller.

Visserligen är jag äldre, 46 år, men de killar jag har kontaktat är 55-60 och jag har svårt att tro att 35-åriga tjejer kastar sig själva efter dessa män då de som sagt är helt vanliga killar. De har helt vanliga jobb, liv och utseenden.
    Jo ja det är inte så lätt det här men vi är väl mestadels vanliga allihop skulle jag tro 
    Skulle vara roligt att få titta på din profil ?
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 10:26:12 följande:
    Oj!

Så om min uppförsbacke är 1/10 av din så får jag räkna med 1 svar på 10 meddelanden :o

Det var segt det! Jag kommer att ge upp inom några veckor om det är så, då har jag mycket trevligare någon annan stans.
    Ja du för min del är det lika dant helt omöjligt att få kontakt med någon 
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 10:34:54 följande:
    Är det verkligen riktiga profiler då? Det är inte så att ägarna till sidan har massor av fejkprofiler i omlopp?
    Det verkar inte vara några fejkade profiler det är väl så att man är väl inte så intressant för profil bilden visar ju lite vem man är på både gott och ont 
  • Benny62

Profil bilden är nog väldigt avgörande har jag förstått det räcker att dom ser den för att inte besöka profilen eller tvärtom 

• Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 11:08:40 följande:
    Jag har ett bra foto, men ändrade i min text nu då jag tänkte att den var möjlig att tolka som krävande.
    Jag har märkt att dom få som har skrivit till mig verkar inte ha läst min profil text lite konstigt..
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 11:19:06 följande:
    Jag ska överväga att byta ut min även om jag själv tycker att min bild är bra.
    Ja bilden är nog ganska viktig 
    Skulle vara roligt att få titta på din profil om jag får ?
Svar på tråden Hur funkar Happypancake?