Inlägg från: Anonym (Kiki) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kiki)

Hur funkar Happypancake?

Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 17:40:15 följande:
    Ja, det är som i artikeln jag länkade till tidigare. Skulle du vilja byta med män?
    Jag skulle gärna byta med män. Vad som alltid glöms bort när det handlar om orättvisan mellan män och kvinnor är att det bara gäller ATTRAKTIVA kvinnor. Som ful kvinna är jag helt osynlig, jag har aldrig någonsin upplevt att vara eftertraktad eller bli raggad på. Ja, även på dejtingsajter. Jag har lyckats träffa jättefina män som jag varit tillsammans med, men det har varit för att vi har varit vänner först och sen har han fallit för min personlighet. Så - som det är för många män helt enkelt.
  • Anonym (Kiki)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 18:06:45 följande:
    Varför skulle du vilja byta med män? Om vi prata om nätdejting så får ju de flesta män knappt uppmärksamhet alls.

Tråkigt att du haft de erfarenheterna, men ändå kul att höra att du träffat fina män och att ni började som vänner. Vänskap är viktigt.
    Då vore jag ju i exakt samma situation som jag är i nu, förutom att höra det där tjatet som för mig inte stämmer om att jag som kvinna får så mycket uppmärksamhet och ragg. Då hade jag inte behövt känna mig så vansinnigt misslyckad eller udda som INTE får någon uppmärksamhet.
Svar på tråden Hur funkar Happypancake?